Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Nejde mi rozjet internet na ASUS 6310EV

Nejde mi rozjet internet na ASUS 6310EV

Amatér (8.9.2004 17:15:40)

Dobrý den. Mám problém. Koupil jsem si nový modem - ASUS 6310EV. Ať dělám co dělám, nejde mi internet. Mohl bymi prosím někdo pomoci? Při továrním nastavení postupuju přesně podle pokynů. Jsem zapojen přes Ethernet a jediné co vyplním ve webovém nastavení je přihlašovací jméno a heslo poskytovatele. Bohužel to nestačí a ničemu dalšímu pořádně nerozumím. Budu vděčný za odpověď. Můj poskytovatel je IOL ADSL 512. Vážně už nevím, co dělat. A také, mám ten starší firmware, kde a jak bych mohl nainstalovat ten novější?

Roman (8.9.2004 18:09:43)

Ten modem neznam, zkuste tam nekde najit kde se nastavuje VPI a VCI. VPI musi byt 8 VCI 48, protokol PPPoA+ username a password.

Elventear (8.9.2004 20:08:27)

A máš nastavený správně DNS servery?

R (8.9.2004 20:58:30)

Nic jiného než jméno a heslo vyplňovat nemusíš (i když třeba zapnout firewall a změnit jméno a heslo pro přístup k administraci modemu neškodí). Zkus modem zapojit přímo - bez spliteru a telefonu - spliter může být vadný, případně může mít špatně - obráceně označeny konektory. Co kabely - jsou v pořádku? Na firmware zatím nesahej - až budeš vědět co a jak, tak si z http://www.joyce.cz/stranka.php?kat=29 stáhni nový, je tam i návod.

Anonym (9.9.2004 14:15:42)

Děkuji za ochotu. Nejsem úplný amatér, ale tento modem mě opravdu srazil k zemi. Kabeláží to není určitě. MOmentálně mam doma dva modemy a ten druhý mi funguje, ovšem, nepodporuje Routering. Vyplňuji pouze heslo a jméno, nic víc a stále to nejede, není možná závada na přistroji? Firmware mám již nový, problém je úplně stejný.

Jirka (10.9.2004 23:49:43)

Faktem je, zes sem jeste nedodal zadne relevantni informace. Napriklad projel si treba Diagnostiku (v novem firmwaru by to melo byt v zalozce admin)? Jestli jo, tak sem dej vysledky... nekde se to muselo zaseknout.

Jirka (10.9.2004 23:51:39)

Pardon, jsem unaveny a nevsiml jsem si, zes jiz zjistil, ze je chyba v Annexu :o)

Amatér original (9.9.2004 15:06:55)

Za 1: Tohle je moje přezdívka! Za 2: Máš nakonfigurovaný TCP/IP protocol? Musíš mít "Získat adresu IP automaticky", "Získat adresu DNS automaticky", Taky musíš mít tu síť nastavenu na ethernetový adaptér, který je připojen k modemu, doporučuji vytvořit úplně nové síťové připojení a nastavit všechno znova. Dále doporučuji zkontrolovat stav připojení v nastavení modemu. V prohlížeči zadej adresu 10.0.0.138 a vyplň jméno a heslo. Dostaneš se do nastavení modemu. Na záložce Home v kolonce interface ppp-0 musíš mít za prvé rozsvícenou zelenou a za druhé musíš mít přidělenu nějakou věřejnou IP adresu, něco jako 80.188.xx.xxx. Pokud ti tam nesvítí zeleně a nemáš IP adresu, nejsi připojen k internetu ani modemem. Dále ti musí svítit zelená v kolonce interface eth-0 (případně usb-0, pokud děláš tu blbost a připojuješ se přes USB). Pokud nesvítí, je něco špatně s tvým ethernetovým připojením k modemu. Na záložce Admin je položka Diagnostics, přejdi na ní a dole pod tou tabulkou stiskni Submit. Provedou se základní testy nastavení. Pokud je vše v pořádku, budeš mít všude zeleně napsáno PASS, kromě "testing PPPoE connectivity a session".

Hlava (9.9.2004 15:17:58)

omlouvám se za přezdívku, nyní mám svoji. Můj modem se nepřipojí k internetu. To je ten problém. Dávno v pohodě se dostanu na nastavení modemu, ale prostě modem se ani za boha nemůže připojit, to je ten problém.

Hlava (9.9.2004 19:42:01)

po dlouhem zkoumání už vím :) Je to chyba telekomu, mám ještě starý: Anex A, na tento modem je třeba nový: Anex B ;) Pak se můžu divit :) během 10 dnů to bude v pořádku ;)

Nargon (9.9.2004 19:49:09)

No jo Modem na Annex B na lince Annex A nefunguje. P.S.: obracene to taky nefunguje.

Amatér (9.9.2004 23:38:24)

LOL, a já se psal s takovým románem... :-) A s přezdívkou si nedělej Hlavu :-)