Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > ADSL na ISDN

ADSL na ISDN

Jirka (6.11.2004 00:38:15)

Mám dotaz: Kam se u ISDN linky zapojuje spliter - před NTcko nebo až za NTcko? Pokud za, tak na který výstup - nobo to je jedno? Diky za info

Leonell (6.11.2004 08:30:52)

U ISDN se zapojuje splitter pred NT, tj. je mezi zasuvkou na zdi a NTckem. A na ISDN lince musi byt Telecomem aktivovano U rozhrani, coz by sice od 1.9.2003 melo byt ale podle me osobni zkusenosti na ISDN zrizenem v lednu 2004 nebylo...

Anonym (7.11.2004 19:43:22)

rozhraní "U" nemusí být pokud pronajmeš modem ADSL připojen na USB

Anonym (8.11.2004 00:50:27)

Nechápu, co má způsob připojení modemu k PC (USB, ethernet) společného s rozhraním "U" u ISDN. Změna na rozhraní "U" je pouze administrativní záležitost, kdy zákazník odkoupí NT od Telecomu, takže koncovým bodem ISDN sítě (rozhraním) je (pokud je namontovaná - občas není) zásuvka. Bez odkoupení NT nechce Telecom ADSL na ISDN lince aktivovat. Spliter pochopitelně patří mezi zásuvku (případně ze zdi trčící kabel) a NT.

Rudi (9.11.2004 20:45:27)

TO rozhraní U si musíš nechat převýst, trvá to tak 3 tejdny, dřív fakt ne.....taky sem si to zažil, koncem a září a v polovině sem to "už"měl doma.....jinak když nemáš U, tak nemůžeš mít ani ADSL...prostě ti to nedovolej

Pavel (9.11.2004 22:12:14)

ty 3 tydny byl tvuj pripad. od te doby, co ode me dostali smlouvu, to trvalo par dni

Anonym (10.11.2004 00:52:41)

Rozhraní ISDN-U mi převedli za 2 dny. Je to opravdu jenom administrativní záležitost. Žádost je dobré si poslat přímo na administrativu ČTc myslím do Ostravy ??? adresu mi řekli na lince ČTc a poslali mi i předvyplněnou žádost e-mailem. Pokud ji podáš na prodejnu Telepoint, tak předpokládám, že jim tam leží minimálně týden někde v šuplíku :-)

Původní Anonym (8. listo (10.11.2004 22:52:30)

Jak kde. Objednali jsme ADSL u Bluetone, dávno fungovalo a teprve pak přišla poštou z Telecomu předvyplněná žádost o změnu ISDN na rozhraní "U", tu jsme jim obratem doplněnou vrátili, za další tři dni přišlo oznámení o provedení změny.

Anonym (9.11.2004 17:59:07)

Rozhraní U je nutné,jelikož si zákazník zapojuje splittter mezi koncové zařízení(NT),které je v majetku ctc.Zapojením na U ctc končí v telefonní zásuvce a ostatní je na zákazníkovi.