Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Cellpipe 22A-BX-CZ

Cellpipe 22A-BX-CZ

jiki (21.11.2004 15:08:52)

prosím poradte, mám od bluetonu tento modem, připojení přes USB WIN XP SP2, ASI PO 15 MINITÁCH MI VYTUHNE SPOJENÍ A ODPOJÍ SE, CO S TÍM??

Anonym (22.11.2004 07:21:25)

taky bych potřeboval radu, dělá mi to samé

rodier (25.12.2004 03:09:33)

tak mam tenhle modem a za nic na svete ho nemuzu pres USB nainstalovat. ovladace se nainstaluji..ale ten control panel nikde ;] a kdyz ho spustim rucne ten gsiinst.exe tak to nahlasi bad command line option.. nastesti mam ale sitovku a pres ethernet je to asi nejlepsi modem v CZ k dostani (taky stoji 4000kc).. umi doslova vsecko.. perfektni nat..firewall .. jedu krasne aktivni dc++ a pritom sem za hw firewallem..

Anonym (26.12.2004 23:54:56)

Aktualizuj firmware !!! http://www.lucent.cz/apps/emea/country/countrycentercz.nsf/WebDocuments/B42C61A5CCAE89B2C1256E3C0046A273?OpenDocument

M (22.11.2004 12:26:26)

Pokud je to možné, tak ho připoj přes ethernet. Jinak se podívej ve správci zařízení, jestli nemáš u USB povoleno vypínat zařízení z důvodu úspory energie. Starý firmware? http://www.lucent.cz/apps/emea/country/countrycentercz.nsf/WebDocuments/B42C61A5CCAE89B2C1256E3C0046A273?OpenDocument - ale momentálně nějak nejde stáhnout. A taky se podívej sem: http://cellpipe.wz.cz/blog/cellpipe.html

mipo (25.12.2004 01:51:31)

Zrovna řeším ten samý problém s USB připojením,přes síť. kartu je to v pohodě.

Tomáš (27.12.2004 21:01:54)

Nazdar,mam ten stejny modem ale mam problem takovy že mi nejdou tvořit servery ani ftp,ani www,ani na hry.Ale zjistil sem že přez moji vIP se da najet do weboveho rozhrani,ale dal už ne(PC,dalši router).A tak potřebuji vyřešit tuto situaci,Jinak mi jde net v pohodě.Dost věci už sem skoušel takže užý nevim co s tim,prosim pomožte mi....

rodier (31.12.2004 13:59:54)

Pokud chcete nekdo udelat server, je to jednoduchy viz napoveda : The RDR Rule: Allowing External Access to a LAN Computer The RDR rule flavor allows you to make a computer on your LAN, such as a Web or FTP server, available to Internet users without having to obtain a public IP address for that computer. The computer's private IP address is translated to your public IP address in all incoming and outgoing data packets. Without an RDR rule (or Bimap rule), the device prevents attempts by external computers to access your LAN computers. The following example illustrates using the RDR rule to provide external access to your web server: Your ADSL/Ethernet router receives a packet containing a request for access to your Web server. The packet header contains the public address for your LAN as the destination IP address, and a destination port number of 80. Because you have set up an RDR rule for incoming packets with destination port 80, the device recognizes the data as a request for Web server access. The device changes the packet's destination address to the private IP address of your Web server and forwards the data packet to it.

rodier (31.12.2004 14:00:18)

Your Web server sends data packets in response. Before the ADSL/Ethernet router forwards them on to the Internet, it changes the source IP address in the data packets from the Web server's private address to your LAN's public address. To an external Internet user then, it appears as if your Web server uses your public IP address. You can also configure the RDR rule to translate the source computer's port number to the number specified on the main NAT Configuration Page. Follow these instructions to add an RDR rule (see steps 1-4 under "The NAPT Rule" for specific instructions corresponding to steps 1 and 2 below): 1. Display the NAT Rule-Add Page, select RDR as the Rule Flavor, if necessary, and enter a Rule ID. 2. Select the interface on which this rule will be effective. 3. Select a protocol to which this rule applies, or choose ALL. This selection specifies which type of Internet communication will be subject to this translation rule. You can select ALL if the rule applies to all data. Or, select TCP, UDP, ICMP, or a number from 1-255 that represents the IANA-specified protocol number. 4. In the Local Address From and Local Address To fields, type the same private IP address, or the lowest and highest addresses in a range: * If you type the same IP address in both fields, incoming traffic that matches the criteria you specify in steps 5 and 6 will be redirected to that IP address. * If you type a range of addresses, incoming traffic will be redirected to any available computer in that range. This option would typically be used for load balancing, whereby traffic is distributed among several redundant servers to help ensure efficient network performance. These addresses should correspond to private addresses already in use on your network (either assigned statically to your PCs, or assigned dynamically using DHCP, as discussed in DHCP Configuration Overview). 5. In the Global Address From and Global Address To fields, type the public IP address assigned to you by your ISP. If you have multiple WAN (PPP) interfaces, note that this rule will not be enforced for data that arrives on other PPP interfaces. If you have multiple WAN interfaces and want the rule to be enforced on more than one of them (or all), enter a range of IP addresses that include them.

rodier (31.12.2004 14:00:37)

6. In the Destination Port From and Destination Port To fields, enter the port ID (or a range) that you expect to see on incoming packets destined for the LAN computer for which this rule is being created. Incoming traffic that meets this rule criteria will be redirected to the Local Port number you specify in the next field. For example, if you grant public access to a Web server on your LAN, you would expect that incoming packets destined for that computer would contain the port number 80. This setting serves as a filter; data packets not containing this port number would not be granted access to you local computer. 7. If the LAN computer that you are making publicly available is configured to use a non-standard port number for the type of traffic it receives, type the non-standard port number in the Local Port field. This option translates the standard port number in packets destined for your LAN computer to the non-standard number you specify. For example, if your Web server uses (non-standard) port 2000, but you expect incoming data packets to refer to (standard) port 80, you would enter 2000 here and 80 in the Destination Port fields. The headers of incoming packets destined for port 80 will be modified to refer to port 2000. The packet can then be routed appropriately to the web server. Jinak nedek sem cetl ze USB modem nesmi byt zapojeni pri instalaci ovladacu a control panelu do PC.

Enigman (30.12.2004 01:23:29)

Koukám, že nejsem sám. :-( Lucent CellPipe 22A-BX-CZ připojený přes USB na Windows 98/2000 vždy po několika minutách vytuhne a nejde se dostat na internet ani na web management. Když USB kabel odpojím a posléze zapojím, tak se zase rozeběhne. Zkoušel jsem drivery z CD i ze stránek www.lucent.cz. Firmware modemu je 3.A39LUF1.8024B/21040407A2. Pokus o nahrání nového firmwaru skončil asi nezdarem, na konci procesu aktualizace při rebootu na mě vyběhl alert, že se nemůže připojit k modemu (nebo něco v tom smysl). Takže mají buď na stránce ten samý firmware, co jsem měl já (i když označen tak není) nebo se prostě update nezdařil a zůstal tam ten starý. Zvláštní také je, že soubory v tom archivu 3A39LUT0_xUpgrader.zip mají zářijové datum, přitom aktualizace je z 11/2004. Jinak mám Bluetone ADSL 256/64. Pár otázek, abychom se trochu pohnuli z místa: Podařilo se někomu nahrát nový firmware 3.A39LUT0.8024B? Pokud ano, tak přes USB nebo síťovku? Vyřešil již někdo z těch, kterým to také dělalo (jiki, Anonym, rodier, mipo), tento problém? Jestli ano, tak jak? Vypadáto, že připojení přes USB je u tohoto modemu problematické: https://www.dsl.cz/index.php?akce=2&vlakno=24561 https://www.dsl.cz/index.php?akce=2&vlakno=32024 http://www.zive.cz/poradna/SubChild.asp?Qst=183999 http://www.zive.cz/poradna/SubChild.asp?Qst=194731

martin (30.12.2004 17:23:38)

ahoj lidi,nepomuze vam vubec nic,je to naka seriova chyba modemu neda se s tim nic delat ,tento problem resim asi pul roku,nepomuze nic .ale co mi skoro pomohlo,upozornuji rikam skoro ,neni to tak caste, nastavit rucne ip adresu a dns servery ,protoze to ma neco spolecneho z dns, takze nastavit na sitovce dns a ip, snad to trochu pomuze , jestli nekdo budete chtit to nastaveni tak napiste krnac@seznam.cz

Enigman (30.12.2004 19:45:38)

Mohl bych poprosit o to nastavení IP a DNS?

martin (30.12.2004 19:55:39)

nastaveni: sitova připojeni: VLASTNOSTI PROTKOL SITE INTERNET TCP/IP POUZIT NASLEDUJICI ADRESU IP ADRESA IP: 10.0.0.1 MASKA PODSITE: 255.0.0.0 VYCHOZI BRANA: 10.0.0.138 POZIT NASLEDUJCI ADRESY DNS SERVERU UPREDNOSNOVANY SERVER DNS: 212.158.128.2 NAHRADNI SERVER: 212.158.128.3 NEZASKRTAVEJTE : ZISKAT ADRESU IP ZE SERVERU DHCP AUTOMATICKY TO JE PRAVE TEN PROBLEM: ME PROBLEMY TEMER ZMIZELY: snad Vam to pomuze

Enigman (30.12.2004 22:43:01)

Nemohl byste prosím udělat screenshot hlavní stránky web managementu (jde mi hlavně o firmware, WAN Interfaces, LAN Interface a Services Summary) a nastavení ve WAN > PPP > PPP Interface Detail? Pokusil bych se to rozchodit přes USB, abych nemusel kupovat síťovku.

martin (30.12.2004 23:38:10)

Jestli to chcete rozchodit pres usb ,tak napiste ,poslu vam to meilem ,je to firmrware ktery tento problem uspesne resi. ICQ 315-384-191

martin (30.12.2004 23:53:33)

jeste neco ,pri flashovani musite dat velkej pozor , staci jedna chyba a modem muzete hodit z okna ,uz ho nikdy neroschodite. ICQ 315-384-191 krnac@seznam.cz

Zajda (20.1.2005 08:17:55)

Chyba výrobce. Dobré routery mají možnost uživatelské obnovy. Jsou vybaveny nepřepisovatelným bootstrap loaderem který má nějakou možnost nouzového nahrání fw. BTW: Jeden z rozdílů mezi pouťovými a lepšími modemy;)

Anonym (31.12.2004 13:26:19)

Proboha, snad ses nepokoušel aktualizovat firmware tohoto modemu přes USB ????!!!!! Jedině přes ETHERNET !!!!!!!!!!!!!!!

Enigman (31.12.2004 15:02:37)

V uživatelském manuálu píšou, že aktualizace je možná i přes USB. Myslet si o tom můžem co chcem, ale prostě to tam je...

Anonym (20.1.2005 08:14:40)

Jo jo a kdyby se měl software mars roverů aktualizovat přes webové rozhraní tak ho budete používat? Možná neznamená že je spolehlivá. Když pojedeš autem tak to vezmeš přes polní cestu nebo přes dálnici? Já nechápat tato uživatel.

rodier (31.12.2004 13:58:56)

PROBOHA !!! NIKDO NEPOUZIVEJTE TENHLE ROUTER PRES USB TO STE VSICHNI TAK TUPY NEBO BLBY NEBO STE LINY DAT 100KC ZA SITOVKU ? TENHLE MODEM NEMA VUBEC ZADNY NAVOD ANI NA USB POUZIVANI, NEBOT ONI NEPOCITAJI STIM, ZE NA SVETE BUDOU EXISTOVAT LIDI JAKO CECHACCI, KTEROU NEJSOU SCHOPNI MIT 1 SITOVKU. VSUDE ALE VSUDE NA SVETE NA KAZDEM FORE NAJDETE NAPSANO ZE USB + MODEM = VELKE POTIZE. I KDYBY TO BYL MODEM ZA 10 KLACKU. TOHLE JE PROSTE ROUTER = DELANY NA ETHERNET TAK SE NA TO USB VYSERTE. Muj opis: Device DSL Model: Viking Operational Status: Showtime/Data H/W Version: 81001a Last State: 0x49 S/W Version: 3.A39LUF1.8024B/21040407A2 DSL Version: Y218 Serial Number: xxxxxxxxxxxxxx Standard: Multimode Mode: Routing Up Down Up Time: 119:2:12 Speed Latency Speed Latency Time: Tue Jan 06 09:47:38 1970 96 Kbps Fast 448 Kbps Fast Time Zone: GMT Daylight Saving Time: OFF Name: Domain Name: WAN Interfaces Interface Encapsulation IP Address Mask Gateway Lower Interface VPI/VCI Status ppp-0 PPPoA 84.244.95.70 255.255.255.255 212.158.129.195 aal5-0 8/48 LAN Interface Interface Mac Address IP Address Mask Lower Interface Speed Duplex Status eth-0 00:01:38:25:8B:5A 10.0.0.138 255.0.0.0 - 100BT Full usb-0 - 192.168.2.1 255.255.255.0 - - - Services Summary Interface NAT IP Filter RIP DHCP Relay DHCP Client DHCP Server IGMP eth-0 inside ppp-0 outside usb-0 inside PPP details: PPP Interface: ppp-0 ATM VC: aal5-0 Interface Sec Type: Public Status: Start Protocol: PPPoA Use DHCP: Disable Use DNS: Enable Default Route: Enable Actual MTU: 1500 Configured MTU: 1500 Oper. Status: Link Up Last Fail Cause: Unknown Inactivity TimeOut(mins): Use Global PPP IP Status WAN IP Address: 84.244.95.70 Gateway IP Address: 212.158.129.195 DNS: 212.158.128.2 SDNS: 212.158.128.3 Security Information Security Protocol: CHAP Na ten security protocol bacha. pokud pouzijete quick configuraci, tak se to prepne a je to spatne. Co se tyce ochrany.. pokud nekdo mate NOD32 - nevim proc, ale kdyz mam zaply IMON (monitoruje pakety na viry) tak mi jde internet ale nejde mi http.. Co se tyce delani her - je to tim, ze je to ROUTER = nejste videt z INternetu. Jedine reseni, je zalozka Services a NAT. Staci zmacknout HELP je tam skvelej popis jak a co udelat. (sekce nat rule entry). Takhle napriklad vypada nastaveni pro DC++ NAT Rule Information Rule ID: 5 Rule Flavor: RDR IF Name: ALL Protocol: TCP (to same i s UDP) Local Address From: 10.0.0.3 Local Address To: 10.0.0.3 Global Address From: 84.244.95.70 Global Address To: 84.244.95.70 Destination Port From: 0 Destination Port To: 65535 Local Port: 2000 potom do DC++ dam svoji externi IP 84... a port 2000 a jede to.

Enigman (31.12.2004 15:17:06)

Síťovku jdu koupit až v pondělí, tak jsem to chtěl prostě zkusit rozchodit přes USB. Snad mě za to neupálíte. ;-) Jinak děkuji za objasnění a výpis nastavení!

Anonym (14.1.2005 08:28:17)

router=nejde vidět z internetu? Ale to je mi novinka. A co tedy směruje vlastní provoz v internetu. Bába s hráběma? Lamoid

rodier (19.1.2005 15:23:01)

zalezi v jakem bezi modu. pokud je to napt nebo bridge. Bridge mod sem nezkousel, po te by mel byt PC za routerem normalne videt, respektive router by byl 100% pruchozi.. Standardne je ale napt a tudiz preklad a tak PC neni videt (router je samozrejme videt to si blbe precetl)

rodier (31.12.2004 14:03:53)

mne tenkrat prestal jit po par hodinach .. proste se nehlasil - stacilo 1x reboot z default konfigurace (vzadu je reset tlacitko - 5x zmacknout za sebou..)

mipo (2.1.2005 02:01:25)

Mě se firmware taky nepodařilo nahrát,naprosto stejný výsledek,jak píšete.Modem hlásí stále stejnou verzi a s tím datumem aktualizace jsem si toho všiml také,mají tam zřejmě trochu zmatek.Psal jsem na technickou podporu Bluetone.Ještě ten den mi volal technik,což mě překvapilo,ale jeho jedinou radou bylo to,že mám špatné USB porty v PC.Když jsem mu sdělil,že jsem modem zkoušel na 2 PC,na jednom s Win XP,na druhém s W2000 a zároveň mu sdělil,že nejsem jediný s tímto problémem(jak jsem se dočetl zde ve fóru), dostal jsem odpověď,že s USB modemy je vždy problém a tím jsme s "technickou podporou" skončili. Mě by nevadilo,připojit modem přes síť. kartu,ale chtěl jsem využít možnost modemu jednoduše připojit 2 PC k internetu zároveň,aniž by musely být zapnuty vždy oba PC.Nakonec mi teda nezbylo nic jiného,než koupit levný eth. switch a připojit modem přes síť. kartu. S tímto připojením nemám žádné problémy a zatím se nestalo,že by spojení spadlo. S tím USB je to asi nějaká výrobní chyba u těchto modemů,ale těžko se tím asi bude výrobce zabývat.Jinak mám službu Bluetone ADSL 256/64 a zatím spokojenost.

Anonym (14.1.2005 08:26:22)

Jako technik udělám to samé. Chyba uživatele je ta že se před koupí neporadil se zkušenějším.

Enigman (14.1.2005 20:24:35)

Chyba uživatele? Když si kupuji USB modem, tak očekávám, že bude fungovat. Nikde (tj. ani na stránce výrobce, ani na stránce poskytovatele) jsem nenašel, že by tomu mělo být jinak.

mipo (17.1.2005 22:01:22)

Nevím,s kým bych se měl víc radit.To s problémem u tohoto modemu,alespoň podle diskuze,vůbec nesouvisí.Pokud je jednou všude v manuálech a prospektech k modemu uvedena možnost připojení přes USB,tak samozřejmě očekávám,že nebude problém.Dokonce je v manuálu uvedena možnost současného připojení na obou rozhraních.Modem mám od poskytovatele v pronájmu za 1,-.

Wifi (18.1.2005 20:54:04)

Uff, a zkousel si to? Zapojit soucasne USB a Ethernet? U toho bych chtel byt :-)) Pokud ti nezhuci Wincky, tak urcite dej nekde na web printscreen toho statusu.

mipo (20.1.2005 14:19:00)

Ano,zkoušel jsem to .Připojení na internet bylo zároveň na obou PC.Spojení přes síťovku makalo spolehlivě,přes USB opět po pár minutách vytuhlo.

Wifi (20.1.2005 20:41:29)

Hmmm, nejak sem se nedocetl, ze to zapojujes do DVOU pc... Jestli to chapu dobre, tak jedno PC mas pres LAN a druhe pres USB???

mipo (21.1.2005 21:38:08)

No,to byl právě původní záměr,mít 1.PC připojeno k modemu přes USB, 2.připojit k modemu pomocí LAN a mít přístup na internet na obou PC. Protože ale docházelo k vytuhnutí spojení na PC připojeném přes USB (přes LAN bylo při tom spojení OK),nedalo se to použít.Propojil jsem obě PC + modem přes HUB.

Enigman (12.1.2005 20:14:25)

Od minulého pondělka jedu přes síťovku a modem šlape jak hodinky. USB never more!

rodier (2.1.2005 02:44:34)

ach jo.. tak mi zacal blbnout i pres ethernet.. mam cca 80% packet loss na pripojeni k nemu.. proste chvilema je "hlucho" menil sem kabel i sitovku a nic.. 1x uz se mi to stalo totalni reboot pomohl.. no ted to zas zaclo.. zkusil sem total reboot /do defaultu/ a nic.. preinstaloval na USB>. taky to zaclo blbnout. ted sem prep zpet na ethernet a zatim drzi......... v pondeli jim to ohlasim na helplince co stim

Enigman (2.1.2005 16:42:04)

Zkoušel si nový firmware?

rodier (5.1.2005 21:44:37)

ne.. nechci se do toho navazet. neni muj mam ho v pronajmu. jinak zatim facha....uvidime

Kamadeva (19.1.2005 15:10:32)

Chlapi mám ten samej problém, nový firmware je nahrán, nastaven (musí se to nastavit znovu včetně jiného jména admina atd) Mám to přes USB - a upgradoval přes USB - to proběhlo v pořádku - dal jsem tam i ty USB ovladače z netu a stejně stále stejné - po 10 min to jde do kytek ... za nějakou dobu se to chytne ale kdo má furt čekat? Pomůže restart. No a kdo má furt restartovat? :)) Na otázku na helpdesk mi bylo odpovězeno že to mám připojit přes LAN :) - a já blb si to pořídil právěže LAN nemám. Takže běžím koupit tu síťovku. Kdyby to někdo rozchodil, ozvěte se.