Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Zapojení 2 PC k modemu

Zapojení 2 PC k modemu

Robin (27.12.2004 11:43:59)

Prosím o radu jak zapojit k ADSL modemu 2 PC které mám doma. Co k tomu potřebuji a jak to provedu?Budu moct prohlížet internet na obou PC současně?

Anonym (27.12.2004 12:09:48)

Co je to za modem?Je to usb nebo ethernet,pokud ethernet,tak má jeden eth port nebo více portů?To jsou základní informace, které musíš poskytnout,jinak ti nikdo neporadí.

Robin (27.12.2004 12:31:33)

Zatím nemám žádný,ptám se proto,abych nevybral nevhodný.. byl mě doporučen Alcatel speedtouch 510i 4X ethernet..ale PC mám jen 2,tak nevím kolik jich potřebuji..? Je to složité instalovat v PC..?Jsem naprostý amatér. Děkuji

Anonym (27.12.2004 13:15:35)

U ethernetovýho modemu se v PC nic neinstaluje,prostě se to zapojí a jede to,Speedtouch 510i 4x eth je dobrá volba,budeš mít volný 2 eth porty,viz popis výše Nargon.

aannoonnyymm (29.12.2004 09:36:04)

jo taky mám přesně tenhle modem, připojený na něj jsou 2 compy a od koupy ( zhruba 5 měsíců) běhá bez poruchy.

Nargon (27.12.2004 12:34:50)