Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > VOLNÝ ADSL PLUS

VOLNÝ ADSL PLUS

tomas (3.8.2005 21:49:44)

Zdravím všechny ty, kteří dané problematice rozumí a chtěl bych vědět následující info: Jak je možné, že přechod z ADSL VOLNÝ na ADSL PLUS dle vyjádření info linky je 10-24 dní? (takže řekněme pokud toto přiznávájí oficiálně, tak to bude tak 30 dní) Mám od Czech OnLine tarif VOLNÝ 512 a od června mi nabízí přechod na rychlejší variantu PLUS, která je ovšem jinou technologií. Nicméně se domnívám, že se stejně v tom závěrečném jedná pouze o nastavení nějakého software, které může zabrat maximálně 1 den. Vlastně stačí, aby COL patřičně zapojil "mozek" a zařídil vše potřebné u všech fy, které k tomu potřebuje. Může mi někdo laicky vysvětlit (tedy jak pro blbce), co tam hodlají dělat téměř měsíc, když dráty už jsou nataženy? díky a hezký den :-) tomas

Anonym (4.8.2005 11:39:18)

tak laicky ti to za VOLNY vysvetlim ... vis jak vypadaji smlouvy s dodavateli ? ja jo ... a vis jak vypada realita ? myslim, ze jsem taky v obraze ... udavat musime maximalni doby - maximalni doba odpojeni sluzby je 9 dnu ( ano - 9 dnu, nez nekdo odpoji drat ) ... maximalni doba zapojeni sluzby je 15 dnu ( ano - 15 dnu nez nekdo linku zmeri a zapoji jinej drat ) ... klidne ti to prehodi za den, ale to se jeste nikdy nestalo .. :o) mozek je zapojenej, toho se neboj .. ale prave ty "vsechny potrebne fy" nestihaj ...

Anonym (4.8.2005 11:41:38)

Vysvetleni je velice jednoduche. Pokud jste pred tim mel "klasicke" VOLNY ADSL pres Cesky Telecom, ktere ted menite na VOLNY ADSL Plus, tak se meni i dodavatel technologie - Telenor Networks. A cela ta prodleva spociva v tom, ze zkratka proces prepojeni na ustredne Telecomu trva a ani COL ani nikdo jiny to nemuze urychlit. Informace, kterou jste se dozvedel na infolince VOLNY je spravna.

tomas (4.8.2005 16:17:52)

Tím mi chcete naznačit, že i když jsou to dvě fy (což jsem věděl), tak nemohou pracovat současně? podle mne je to jen neochota všech 3 (ČT, COL, Telenor) spolupracovat. Zažil jsem ve fy asi 3-4 přechod od providera, zvyšování rychlosti atd. a vždy to byl výpadek v řádu hodin, max. 1 den. Prostě přišla jedna fy, odvezla si co její bylo a ta druhá se dostavila tentýž den, namontovala co potřebovala a provedla patřičné sw úpravy atd. Nevěřím tomu, že ČT odpojení zabere více než 1 hodinu a zapojení Telenoru max. 4 hodiny. Takže podle mne tomu brání jen "xxx" a NEOCHOTA. Klidně ať řeknou, že bude i placená služba za "rychlost" a domluví se. Současná nabídka je stavěná tak, že neznám nikoho, kdo půjde do převodu s tím, že mu měsíc net nepojede. Škoda, že kabelovky nejsou všude -> zařizoval jsem ji u rodičů a od napsání mailu do zapojení byly jen 3 dny -> zavola infolinka, řekla čas, kdy přijede technik, ten pracoval cca 15 minut (CTV tam už byla) a bylo to. Ale díky za odpovědi

XXX (4.8.2005 16:40:36)

Ono je neco jineho, kdyz se prepojuje ADSL over CTc na ADSL over CTc a prepojeni ADSL over CTc na ADSL over Telenor. V prvnim pripade totiz jde temer jen o administrativni zmenu !! Zatimco v druhem pripade je nutne neco zcela zrusit, pote provest nove mereni pro Telenor, pronajmout od CTc linku (CTc samozrejme zdrzuje jak se da) a pak teprve provest vlastni nove zapojeni. Mimochodem o kabelovce mi ani nemluv. Mel jsem zajem, ale "ochota" na strane kabelovky byla 0%. Koukli se pouze do databaze a zjistil, ze u nas nejsou natazene kabely. To ze ty kabely u nas natezene a zapojene jsou je vubec nezajimalo. Oni je proste nemaji v evidenci a tim to pro ne skoncilo.