Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > ST 510 a Ovislink WL 1120

ST 510 a Ovislink WL 1120

.@. (16.9.2005 20:05:45)

Zdravím, potřeboval bych radu. Mám PC a notebook propojený přes wifi a chtěl bych na notebooku na internet i když mám PC vypnutý. Poradíte mi prosím co mám kde nastavit?? Používám modem SpeedTouch 510 a wifi Ovislink WL1120. prosím trosičku podrobněji...Jsem začátečník. Díky všem za odpovědi.

Anonym (16.9.2005 22:16:26)

Nejjednodušší je propojit přímo notebook s ST510i ethernetovým kabelem,pak se nemusí nic nastavovat a jsi rovnou na netu.

.@. (16.9.2005 22:28:31)

To je mi jasný, ale nemám notebook proto abych k němu měl doma porát připojený síťový kabel

Anonym (16.9.2005 23:02:22)

Ty při práci na počítači běháš maratón?

.@. (17.9.2005 19:52:54)

Ne, jen ho mám občas v pokoji, obýváku, nebo kuchyňi.

IOLák (18.9.2005 06:04:35)

Taky by mně štvalo mít kábl až do postele, bohatě "dostačující" je kabel napájení. pro tazatele : Pokud koukám dobře a ten Ovislink je eth AP, tak nevím kde je nějaký problém pokud to zapojíš jako bridge - či repeater (ten Ovislink), tak by to mělo automaticky běhat. Testoval jsem takto 510i a Aironet a bez problému.

wokoun (18.9.2005 09:55:27)

Zdarec, koukam že tady řešíte podobný problém jako mám já, ale s tím rozdílem, že á chci pustit NET bráchovi po wifi, ale oba jsme klienti a mezi námi je AP Ovislink 1120. Jinak mám taky modem ST510. Poradí mi někdo, jak to rozběhat??? Na brachovim kompu se mi zobrazí internetová brána. Píše to že je to pripojeno, ale NET mu neběhá.

wokoun (18.9.2005 11:36:31)

Tak už se mi to povedlo rozchodit. V manuálu od AP jsem se dočetl že stačí naklonovat MAC adresu toho modemu. Tak to by bylo, ale ted se mi stala věc, že jak jsem naklonoval tu MAC, tak mi to AP zmizelo ze sítě. A už se na něj nedostanu, ale jinak normálně funguje. Nevíte někdo jak se na něj dostat???

IOLák (19.9.2005 04:25:17)