Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Poraďte jak rochodit internet express na Dlink 362T

Poraďte jak rochodit internet express na Dlink 362T

Honza (10.3.2006 00:29:30)

Ahoj, mám sto chutí jít honit pana Krause jako všichni v celkem povedených reklamách, ale ne proto aby mi dal ten vysokorychlostní internet, ale aby mi ho pomohl rozchodit. Prosím poraďte mi někdo, osobně využívám internet po kabelové televizi, tak s adsl od CT nemám zkušenosti. 1) S vytáčeným připojením nebyl nikdy problém. 2) Samoinstalační balíček je príma věc. Návod jsme dodrželi do puntíku. Síť je připojena, ale stránky nelze načíst. 3) Mělo by to fungovat na W98(trochu archaismus, ale budiž :o)), ale nejde to ani s W2K ani XP Prof. SP2. 4) Dostupnost ADSL na daném tel čísel podle WWW CT je. 5) Login a heslo několikrát ověřeno. 6) Po rozhovoru s technikem (cca 40 minut čekání na spojení) jsme zjistili, že kontrolka pro ADSL na modemu by měla trvale svítit, ale ona neustále poblikává, prý tomu nesvědčí 5ti metrová prodlužka od rozbočovače. Inu jsme podle rad přenesli rozbočovač k počítači (bez výsledku), pak už jsem běhal jen s modem (bez připojeného PC). Připojil jsem ho hned za rozbočovač u tel. zásuvky (bez úspěchu), přímo do tel. zástrčky (bez rozobočovače, ale taky bez úspěchu). 7) Zkusili jsme i modem několikrát restartovat, ale bez úspěchu. Kontrolka ADSL neustále bliká. Hlášení z modemu v oknech home a status je DSL disconnect a někdy i connecting (když kliknu na connect nebo modem restarutji)... nikdy však connected, DHCP running a hezky to počítá čas. Je možné, že by ADSL nebylo dostupné nebo jsem prostě úplný dřevák :o) Díky moc za rady Honza.

Anonym (10.3.2006 00:48:39)

Pokud je všechno, jak říkáš, bude chyba někde u telecomu - měli by proměřit linku.

Honza (10.3.2006 00:59:01)

Ahoj, až se mi tam povede příště dovolat zkusím je k tomu přemluvit. Díky za radu Honza.

Anonym (10.3.2006 01:04:26)

No, kdyz zavolas na 900169090 tak se dovolas vetsinou na prvni pokus a jeste navic pak nemusis cekat "az to predaj technikum ktery ti mozna zavolaj zpet" protoze se dovolas primo na "ty techniky"

earnil (10.3.2006 01:12:23)

Je vhodné ovšem podotknout, že minuta hovoru stojí 17,-

Anonym (10.3.2006 09:04:38)

Jo, nekdo chce internet funkcni, zavola tam a ma to funkcni bud hned, nebo alespon velmi rychle a holt zaplati za ten hovor cca 160-200Kc A jinej je social, zavola na bezplatne cislo a ceka tri-ctyri tydny na to az se na nej dostane rada.

earnil (10.3.2006 00:58:37)

V podstatě, pokud vám to píše v sekci DSL status disconnected, znamená to, že modem se nemůže synchronizovat s DSLAMem. Zkuste odpojit *úplně* všechny telefoní přístroje v bytě (telefon, fax, dial - up modem, pokud máte zabezpečovačku přes telefon, bude se s tím taky hádat) a zapojit modem napřímo tz. bez splitteru, do zásuvky. Nejlépe do hlavní, tz. první. Pokud ani potom neuvidíte v sekci Home DSL status "Connected" a DSL speed nějaké hodnoty, požádejte o prověření linky. Prodlužka je blbost, to musí zvládnout. Jinak, co se týče vytáčeného připojení, je to uplně jiná technologie, nedá se to srovnávat.

Anonym (10.3.2006 18:27:41)

Nazdar Honzo, tak ti nezávidím, ale především si sedni a dej si pauzu at nedivočíš. Mám také D-link 362T a jede perfektně. Začal jsem od nejjednodušší instalace. Odpojil jsem všechna zařízení od tel. linky a jediný konec nakontaktoval do modemu. 1. vlevo zezadu. Tel. linka by měla vést pouze přímo a neměla by být nikde rozdvojena, rozbočena atd. neboť na nedokonalých spojích vznikají odrazy vlivem odporového nepřizpůsobení a modem se nechytne, což jsem zjistil když mě na drátě visel 1 telefon. Pak si ověříš komunikaci PC k modemu . Je-li v pořádku nastavuješ komunikaci modem síť dle návodu. Já jsem měl podobný problém, modem se nepřipojoval na síť. Nastavoval jsem modem a kontroloval asi 10-ti způsoby a pořád nic. Tak nakonec jsem zavolal na obě kontaktní čísla pro technické problémy a dožadoval se ověření hesla a jména. Upozorňuji, že tel. je snad bezplatný jak píší a tak jsem čekal cca 2-3min. se sluchátkem než jsem byl přepojen na kompetentní osobu. Volal jsem asi 4x než informace byla taková jakou jsem potřeboval. Rád bych podotknul, že informace rádců se lišily a v původním jméně a hesle byly chyby....Potom co jsem je odtranil je všechno OK. Sice mě nefunguje zase rozbočovač, ale síť jede. Na modemu připojeném k síti stále svítí zleva..napětí, ADSL , Ethernet a status bliká Přeji zdar Jirka

Honza (11.3.2006 14:28:03)

Díky všem za rady, čísla i postřehy. Nezlobte se, že poděkuji takhle hormadně, ale alespoň to nezabere tolik mista :o). V týdnu to všechno vyzkouším a dám vědět jak to vypadá. Ještě jednou díky moc. Honza

Honza (19.3.2006 20:17:59)

Ahoj, díky všem, závada byla nakonec v paralelním telefonu v jiné místnosti, zapojeného bůh ví odkud. Teď je jen jeden telefon a internet funguje skvěle. Dík moc, mějte se. H.