Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > ADSL + Wifi

ADSL + Wifi

Petr H. (19.3.2006 02:46:44)

Prosím o radu. Chtěl bych se podělit o ADSL s bratrem přes Wifi. Bydlí asi 50 až 100 metrů ode mě přímo naproti (na sídlišti). Prosím o radu co k tomu budu potřebovat a to jak na mé straně tak na straně bratra. Prosím o příklad konkrétního zařízení, případně jak ho zapojit. Jsem laik. předem děkuji za pomoc a radu.

divokejbill (19.3.2006 12:30:19)

no jestlize to vzdalenost povoli je vse v pohode, kup si ADSL modem s Wi-fi D-Link G664T (WiFi a 4xEthernet - 2022.-)a bracha at si koupi do compu usb wi-fi adapter)950,-), kterym bude moct prijimat tvuj signal. To staci a melo by to fungovat

Sergey (19.3.2006 18:27:30)

USB neeeee, rozhodně bych volil PCI kartu, nebo AP client(kvůli možnosti připojit externí anténu). Bylo by vhodné napsat, jestli na sebe vidíte, on může brácha bydlet klidně 50m daleko, ale pokud mezi váma bude několik zdí, nepojede to.

Petr H. (19.3.2006 18:36:36)

Ano vidíme na sebe. Rád bych se ještě zeptal zda je nutné kupovat ADSL modem s Wi-fi, nebo zda jde přikoupit a připojit něco k současnému ADSL modemu od poskytovatele (Nextra) což je Alcatel Speed Touch Home.

Nargon (19.3.2006 20:55:25)