Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Přerušování spojení

Přerušování spojení

PetrP (25.3.2006 08:09:59)

Ahoj, nedokážete mi někdo poradit, v čem je problém, když se mi po každých asi 20-ti minutách rozpadne spojení na modemu? Mám ZYXEL 660H a v logu tohle: 1 03/25/2006 08:07:18 ppp:IPCP Opening 2 03/25/2006 08:07:18 ppp:IPCP Starting 3 03/25/2006 08:07:18 ppp:PAP Opening 4 03/25/2006 08:07:18 ppp:LCP Opening 5 03/25/2006 08:07:18 ppp:LCP Starting 6 03/25/2006 08:07:18 board 0 line 0 channel 0, call 33, C02 OutCall Connected 512000 CALL DETAIL RECORD 7 03/25/2006 08:07:03 board 0 line 0 channel 0, call 33, C01 Outgoing Call dev=6 ch=0 CALL DETAIL RECORD 8 03/25/2006 08:06:33 board 0 line 0 channel 0, call 32, C01 Outgoing Call dev=6 ch=0 CALL DETAIL RECORD 9 03/25/2006 08:06:03 board 0 line 0 channel 0, call 31, C01 Outgoing Call dev=6 ch=0 CALL DETAIL RECORD 10 03/25/2006 08:05:33 board 0 line 0 channel 0, call 30, C01 Outgoing Call dev=6 ch=0 CALL DETAIL RECORD 11 03/25/2006 08:05:30 board 0 line 0 channel 0, call 22, C01 Incoming Call 1500000 CALL DETAIL RECORD 12 03/25/2006 08:05:13 ppp:IPCP Closing 13 03/25/2006 08:05:13 ppp:LCP Closing 14 03/25/2006 08:05:13 board 0 line 0 channel 0, call 21, C02 Call Terminated CALL DETAIL RECORD 15 03/25/2006 08:05:13 board 0 line 0 channel 0, call 10, C02 Call Terminated CALL DETAIL RECORD 16 03/25/2006 07:54:34 WEB Login Successfully User:admin 17 03/25/2006 07:47:10 ppp:IPCP Opening 18 03/25/2006 07:47:10 ppp:IPCP Starting 19 03/25/2006 07:47:10 ppp:PAP Opening 20 03/25/2006 07:47:10 ppp:LCP Opening 21 03/25/2006 07:47:10 ppp:LCP Starting

Anonym (25.3.2006 23:16:34)

Mám asi stejný problém. Taky nevim čím to je. Modem Alcatel Speedtouch 510. Vypadává mně ICQ i Skype. Hned to však naběhne a je OK.

D (26.3.2006 08:59:22)

Pokud máte poskytovatele připojení TELECOM,pak je asi chyba na jejích straně.Měl jsem podobný problém s odpojováním,modem f@st 840 sagem.Asi X-krát jsem přeinstaloval ovladače.Výsledek stejný.Virus v PC nenalezen.Po dlouhodobém urgování u poskytovatele,bez vysvětlení problému,se připojení stabilizovalo a frčí normálně.Pokud možno kontaktujte poskytovatele e-mailem.Pokud máte dobré nervy lze i telefonicky.

PetrP (26.3.2006 18:32:19)

No, ja ma Bluetone od CRa. Jejich technicka podpora je povestna, ale zkusim to s nima probrat :(

Anonym (26.5.2006 15:44:31)

toto som mal aj ja format c new setup win a vsetko ide paradne ale daj si pozor aby si nestiahol novy aktualizacny subor na xp vola sa windows genuine atd ten ti bude tiez pekne do siete