Z červencového průzkumu agentury Nielsen Admosphere vyplynulo, že s cenami mobilních služeb u nás není spokojeno 44 % Čechů, ale jen 11 % z nich plánuje změnit operátora. Průzkumu se účastnilo více než 500 lidí.
Ceny za mobilní služby se zdají velmi nepříznivé 16 % dotazovaných, 28 % je hodnotí jako "spíše nepříznivé". Podle 22 % jsou ceny operátorů v pořádku a 29 % lidí je je hodnotí jako "něco mezi". Jen 6 % k tomuto tématu nezaujímá žádný postoj a odpovědělo, že neví.
Neoptimističtější byli v hodnocení cenové relace mladí dospělí ve věku od 15 do 34 let. Celkově jsou spokojenější ženy (37 %) a 51 % mužů hodnotí situaci negativně. I přesto se Češi do změny operátora nehrnou.
Za uplynulé období změnilo operátora pouze 13 % zákazníků, v nadcházejícím půlroce to má v plánu 11 % lidí. Nejčastěji se operátoři snaží udržet zákazníky reklamou. Nejvíc za reklamu utrácí O2, hned za ním následuje T-Mobile a na třetím místě je Vodafone.
Zdroj: ČTK, novinky.cz
Pojďte s námi vymyslet lepší variantu. Stačí do formuláře zadat konkrétní adresu a telefon.
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
30. 8. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
mobilní internetmobilní telefonO2T-MobiletelekomunikaceVodafone
O2 od února rozšířilo nabídku svých televizních tarifů o balíček Zlatá Voyo. Zákazníci si tak budou moc zvolit...
Vodafone k 1. únoru nahrazuje původní UPC tarify novými balíčky pevného internetu. Můžete vybírat z rychlostí 250...
Podle výzkumní společnosti IDC se celosvětové prodeje chytrých telefonů v předvánočním období propadly o 18,3 %.
CETIN od dubna nabídne uživatelům na optických přípojkách nový superrychlý tarif. Zájemci budou moci využívat...
Podívejte se, jaké hodnoty jsme v prosinci naměřili u jednotlivých technologií a kteří poskytovatelé nabízeli...
Zákazníci si nyní mohou u O2 pořídit nový internet s garancí vrácení peněz do 60 dnů od pořízení. Pokud nebudou...