Většinu uživatelů obtěžuje, když na ně po otevření webové stránky vyskočí žádost o povolení notifikací. Chrom a Firefox místo nich začnou zobrazovat pouze informaci v adresním řádku.

Mnoho webů využívá možnost zasílání zpráv k reklamním nabídkám místo toho, aby uživatele upozorňovaly na důležité informace. Pop-up okno, které žádá o povolení notifikací ihned po příchodu na web, je stejně otravné jako následný reklamní spam.
Google se proto rozhodl, že v Chromu zavede funkci Quiet UI, která bude žádosti blokovat a místo nich pouze v adresním řádku zobrazí upozornění, že se stránka snažila získat notifikace.
Novinku si můžete aktivovat ručně. Pokud ale často blokujete notifikace nebo má daná stránka malý počet odběratelů k počtu zobrazených žádostí, funkce se zapne automaticky.
Stejnou možnost se rozhodla zavést i Mozilla v nejnovější verzi Firefoxu. Žádosti budou v základu blokovány a vy je můžete případně povolit přímo v adresním řádku.
13. 1. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
X zavedla štítky se zemí původu účtů v rámci větší transparentnosti. Odborníci i bývalí zaměstnanci ale varují, že...
OpenAI odhaduje, že do roku 2030 bude za předplatné ChatGPT platit asi 8,5 % z 2,6 miliardy uživatelů, tedy zhruba...
Čínské technologické skupiny přesouvají trénování AI modelů do jihovýchodní Asie, aby měly přístup k čipům Nvidia i...
Vánoční kampaně českých operátorů přinášejí zvýhodněné telefony, tarify i příslušenství. Zákazníci mohou získat...
Vodafone upraví ceny starších paušálních tarifů řad Red Basic a Neomezený. Zdražení začne platit 4. prosince 2025 a...
T-Mobile spustil vánoční nabídku slev na telefony, tablety i další zařízení až 8 000 Kč. Nechybí adventní kalendář...