Facebook se potýká s dalším obviněním z narušování soukromí. Mnoho uživatelů totiž začalo neoficiálně prohlašovat, že vidí reklamy, které se zdají být nápadně příbuzné jejich osobním konverzacím.
Na toto obvinění reagoval na Twitteru přímo Rob Goldman, viceprezident reklamního oddělení Facebooku, a čerpání informací z osobních konverzací jednoznačně popřel. Další uživatelé Twitteru se ho ptali, jestli to platí i pro Instagram. Goldman se nechal slyšet, že ano.
Jeden z uživatelů ale postnul svůj osobní příběh, která by Facebook z odposlouchávání usvědčoval: Brigitte Bonaroso se při práci spálila a ptala se kolegy v práci na nějakou účinnou mastičku. Doporučil jí Targer. Chvilku potom viděla na Facebooku reklamu na ten úplně samý výrobek, přestože jeho název ve vyhledavači nikdy nepoužila.
Sociální síť ale veškerou „špionskou“ aktivitu sveřepě odmítá a tvrdí, že reklamu zobrazuje čistě na základě informací dostupných z profilů a dřívějších vyhledávání. Pokud tedy máte pocit, že jste se s někým o nějakém produktu bavili a pak se najednou začal objevovat ve všudypřítomných reklamách, je to prý dílo náhody.
V dnešní době, kdy je soukromí pouze iluze a denně svůj život vystavujeme milionům zvědavých očí máme takový pocit, že je možné snad úplně všechno….
4. 11. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
aplikacemobilní telefontelekomunikace
OpenAI hledá lokality pro výstavbu sítě 5 až 10 datových center v rámci projektu Stargate. Chce tak podpořit rozvoj...
Americká vláda jedná o zákazu AI chatbota DeepSeek na vládních zařízeních. Obává se narušení národní bezpečnosti.
O2 představilo valentýnskou nabídku. Až do 14. února můžete pořídit dva vybrané telefony, sluchátka nebo chytré...
T-Mobile odhalil svou valentýnskou akci. Využít ji mohou nejen zamilovaní, a navíc platí po celý únor. Na co se...
Vodafone spouští valentýnskou akci. V rámci služby MultiSIM si můžete pořídit dva tarify za zvýhodněnou cenu...
Operátor O2 opět spustil prodej oblíbené předplacené karty Datamanie 100 GB za zvýhodněnou cenu. Až do konce února...