Facebook se potýká s dalším obviněním z narušování soukromí. Mnoho uživatelů totiž začalo neoficiálně prohlašovat, že vidí reklamy, které se zdají být nápadně příbuzné jejich osobním konverzacím.
Na toto obvinění reagoval na Twitteru přímo Rob Goldman, viceprezident reklamního oddělení Facebooku, a čerpání informací z osobních konverzací jednoznačně popřel. Další uživatelé Twitteru se ho ptali, jestli to platí i pro Instagram. Goldman se nechal slyšet, že ano.
Jeden z uživatelů ale postnul svůj osobní příběh, která by Facebook z odposlouchávání usvědčoval: Brigitte Bonaroso se při práci spálila a ptala se kolegy v práci na nějakou účinnou mastičku. Doporučil jí Targer. Chvilku potom viděla na Facebooku reklamu na ten úplně samý výrobek, přestože jeho název ve vyhledavači nikdy nepoužila.
Sociální síť ale veškerou „špionskou“ aktivitu sveřepě odmítá a tvrdí, že reklamu zobrazuje čistě na základě informací dostupných z profilů a dřívějších vyhledávání. Pokud tedy máte pocit, že jste se s někým o nějakém produktu bavili a pak se najednou začal objevovat ve všudypřítomných reklamách, je to prý dílo náhody.
V dnešní době, kdy je soukromí pouze iluze a denně svůj život vystavujeme milionům zvědavých očí máme takový pocit, že je možné snad úplně všechno….
4. 11. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
aplikacemobilní telefontelekomunikace
Společnost AST SpaceMobile uskutečnila vůbec první telefonní 5G hovor mezi svým prototypem satelitu BlueWalker 3 a...
Vodafone od září nasadil napříč mobilními i pevnými sítěmi protokol IPv6. Stejně jako další operátoři po celém světě...
Clubhouse prošel velkou aktualizací. Nově se zaměřuje více na komunikaci s přáteli a umožňuje posílat hlasové zprávy...
Všichni velcí operátoři mají v nabídce tarify pro studenty a zákazníky do 26 let. V dnešním článku vám přinášíme...
V srpnu rostly rychlosti mobilního i pevného internetu. Podívejte se, jak si vedly jednotlivé technologie a...
Hotspot je funkce na telefonu nebo samostatné zařízení, pomocí kterého se můžete připojit k mobilnímu internetu. Jak...