Facebook se potýká s dalším obviněním z narušování soukromí. Mnoho uživatelů totiž začalo neoficiálně prohlašovat, že vidí reklamy, které se zdají být nápadně příbuzné jejich osobním konverzacím.
Na toto obvinění reagoval na Twitteru přímo Rob Goldman, viceprezident reklamního oddělení Facebooku, a čerpání informací z osobních konverzací jednoznačně popřel. Další uživatelé Twitteru se ho ptali, jestli to platí i pro Instagram. Goldman se nechal slyšet, že ano.
Jeden z uživatelů ale postnul svůj osobní příběh, která by Facebook z odposlouchávání usvědčoval: Brigitte Bonaroso se při práci spálila a ptala se kolegy v práci na nějakou účinnou mastičku. Doporučil jí Targer. Chvilku potom viděla na Facebooku reklamu na ten úplně samý výrobek, přestože jeho název ve vyhledavači nikdy nepoužila.
Sociální síť ale veškerou „špionskou“ aktivitu sveřepě odmítá a tvrdí, že reklamu zobrazuje čistě na základě informací dostupných z profilů a dřívějších vyhledávání. Pokud tedy máte pocit, že jste se s někým o nějakém produktu bavili a pak se najednou začal objevovat ve všudypřítomných reklamách, je to prý dílo náhody.
V dnešní době, kdy je soukromí pouze iluze a denně svůj život vystavujeme milionům zvědavých očí máme takový pocit, že je možné snad úplně všechno….
4. 11. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
aplikacemobilní telefontelekomunikace
Americká vláda zastavila schvalování licencí pro americké firmy na vývoz většiny produktů určených pro čínský Huawei.
Nový předseda ČTÚ na tiskové konferenci uvedl, že vstup čtvrtého mobilního operátora na český trh v současnosti není...
O2 od února rozšířilo nabídku svých televizních tarifů o balíček Zlatá Voyo. Zákazníci si tak budou moc zvolit...
Vodafone k 1. únoru nahrazuje původní UPC tarify novými balíčky pevného internetu. Můžete vybírat z rychlostí 250...
Podívejte se, jaké hodnoty jsme v prosinci naměřili u jednotlivých technologií a kteří poskytovatelé nabízeli...
Průměrná rychlost Wi-Fi připojení se v prosinci po delší době propadla. Jak si vedl váš provider a jaké hodnoty jsme...