Facebook se potýká s dalším obviněním z narušování soukromí. Mnoho uživatelů totiž začalo neoficiálně prohlašovat, že vidí reklamy, které se zdají být nápadně příbuzné jejich osobním konverzacím.

Na toto obvinění reagoval na Twitteru přímo Rob Goldman, viceprezident reklamního oddělení Facebooku, a čerpání informací z osobních konverzací jednoznačně popřel. Další uživatelé Twitteru se ho ptali, jestli to platí i pro Instagram. Goldman se nechal slyšet, že ano.
Jeden z uživatelů ale postnul svůj osobní příběh, která by Facebook z odposlouchávání usvědčoval: Brigitte Bonaroso se při práci spálila a ptala se kolegy v práci na nějakou účinnou mastičku. Doporučil jí Targer. Chvilku potom viděla na Facebooku reklamu na ten úplně samý výrobek, přestože jeho název ve vyhledavači nikdy nepoužila.
Sociální síť ale veškerou „špionskou“ aktivitu sveřepě odmítá a tvrdí, že reklamu zobrazuje čistě na základě informací dostupných z profilů a dřívějších vyhledávání. Pokud tedy máte pocit, že jste se s někým o nějakém produktu bavili a pak se najednou začal objevovat ve všudypřítomných reklamách, je to prý dílo náhody.
V dnešní době, kdy je soukromí pouze iluze a denně svůj život vystavujeme milionům zvědavých očí máme takový pocit, že je možné snad úplně všechno….
4. 11. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
aplikacemobilní telefontelekomunikace
Američtí výzkumníci zjistili, že Grokipedia odkazuje na neonacistické, krajně pravicové a dezinformační zdroje...
OpenAI u soudu tvrdí, že nenese odpovědnost za smrt šestnáctiletého teenagera a že chlapec chatbota nesprávně...
Rusko zablokovalo službu FaceTime s odkazem na její údajné zneužívání k trestné činnosti. Kritici krok označují za...
V říjnu rychlost Wi-Fi internetu opět rostla. Podívejte se, jak skončil váš poskytovatel a u které firmy jsme...
O2 představil nový tarif Internet MAX 500, který přináší dvojnásobnou rychlost připojení díky technologii VDSL...
Evropská komise zvažuje možnost odložit některé části zákona o AI. Rozhodnutí přichází po silném tlaku ze strany...