Úvod > Články > Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Nyní si můžete na Facebooku vyhledat, kolik firmy utratily na reklamách nebo zjistit historii stránek. Vše naleznete v nové Knihovně reklam, která má zvýšit transparentnost inzerce na této sociální síti.

Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Všechny informace na jednom místě

V květnu minulého roku společnost představila Archiv reklam, který ale sloužil především pro zpřehlednění politických inzercí v USA. 

Nyní se budou ukazovat veškeré aktivní reklamy a informace o stránkách, které je vytvořily. Každý se bude moci podívat na to, kdy stránka vznikla, zda v minulosti došlo k jejímu přejmenování a odkud je spravována.

Vyhledávání podle firmy nebo klíčových slov

Uživatelé budou moci v knihovně vyhledávat konkrétní společnosti nebo klíčová slova. U vyhledávače bude fungovat i našeptávač a zobrazí se předchozí vyhledávání.

Od května pak Facebook nabídne report Knihovny reklam, který poslouží jako souhrn dat zobrazeným lidmi v USA za určité období. Sami si v něm zvolíte, zda chcete vidět výsledky za jeden den, týden měsíc nebo čtvrtletí.

dsl_fb-knihovna-reklam

Užitečný nástroj během voleb

Sociální síť nabízí informace o reklamách a stránkách hlavně kvůli transparentnosti během voleb. Po Velké Británii zavede i do zbytku Evropské unie politické nálepky u postů zaměřených na politiku nebo problematiku týkající se národních zájmů.

U reklam na Instagramu a Facebooku bude vždy označeno, kdo za příspěvek zaplatil. Po kliknutí na štítek v horní části inzerce pak uvidíte, kontaktní údaje organizace a kolik tato kampaň na sociálních sítích zadavatele stála.

4. 4. 2019

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

aplikacetelekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 399 Kč

Přečtěte si také

 

O2 vyřadilo kanál Rebel ze základního tarifu O2TV/Oneplay

Po dvou týdnech od spuštění sklízí platforma Oneplay hlavně negativní komentáře. Uživatelé si všimli, že základního...

 

Polsko zvažuje zavedení digitální daně

Polské ministerstvo digitalizace prosazuje novou daň pro velké technologické firmy. USA ovšem hrozí, že pokud země...

 

Google koupí kyberbezpečnostní startup Wiz

Alphabet uzavřel dosud největší akvizici ve své historii a posiluje svůj podíl na trhu cloudových služeb. Za 32...

Nejčtenější články

Přechod z Voyo a O2 TV na Oneplay: Co se pro vás mění a jak postupovat?

 

Oneplay od 10. března nahradí O2 TV a Voyo. Co se pro vás s přechodem na novou aplikaci změní? A na co byste si měli...

Oneplay: Jak se liší od tarifů O2 TV a kolik zaplatíte?

 

Oneplay od 10. března nahradí končící O2 TV a Voyo. Nabídne přitom čtyři různé balíčky – co v nich najdete a kolik...

Komu se Oneplay vyplatí a kdo při přechodu z Voyo a O2 TV „prodělá“?

 

Oneplay nabídne bohatý výběr filmů, seriálů, sportovních přenosů i televizních kanálů. Pro některé uživatele je to...