Nyní si můžete na Facebooku vyhledat, kolik firmy utratily na reklamách nebo zjistit historii stránek. Vše naleznete v nové Knihovně reklam, která má zvýšit transparentnost inzerce na této sociální síti.
V květnu minulého roku společnost představila Archiv reklam, který ale sloužil především pro zpřehlednění politických inzercí v USA.
Nyní se budou ukazovat veškeré aktivní reklamy a informace o stránkách, které je vytvořily. Každý se bude moci podívat na to, kdy stránka vznikla, zda v minulosti došlo k jejímu přejmenování a odkud je spravována.
Uživatelé budou moci v knihovně vyhledávat konkrétní společnosti nebo klíčová slova. U vyhledávače bude fungovat i našeptávač a zobrazí se předchozí vyhledávání.
Od května pak Facebook nabídne report Knihovny reklam, který poslouží jako souhrn dat zobrazeným lidmi v USA za určité období. Sami si v něm zvolíte, zda chcete vidět výsledky za jeden den, týden měsíc nebo čtvrtletí.
Sociální síť nabízí informace o reklamách a stránkách hlavně kvůli transparentnosti během voleb. Po Velké Británii zavede i do zbytku Evropské unie politické nálepky u postů zaměřených na politiku nebo problematiku týkající se národních zájmů.
U reklam na Instagramu a Facebooku bude vždy označeno, kdo za příspěvek zaplatil. Po kliknutí na štítek v horní části inzerce pak uvidíte, kontaktní údaje organizace a kolik tato kampaň na sociálních sítích zadavatele stála.
4. 4. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
Podle Hospodářských novin chce energetická skupina ČEZ koupit český Vodafone. Rozhodnutí, zda 3. největšího...
Vláda v roce 2018 představila plán Digitální Česko. Podle analýzy Rekonstrukce státu ale po téměř 3 letech nesplnila...
90letý Američan Aaron Epstein několikrát kontaktoval svého poskytovatele kvůli zvýšení rychlosti internetu. AT&T ale...
Vodafone se rozhodl, že vyčlení svou pasivní infrastrukturu do nové společnosti. V rámci nově vzniklé Vantage Towers...
CETIN každoročně investuje miliardy korun do modernizace své komunikační infrastruktury. Kolik internetových...
CETIN znovu obnovil prodej bondingu. Od 1. února si tak můžete bonding znovu objednat jak u T-Mobilu, tak u O2...