Společnost Google pravděpodobně do svého internetového prohlížeče Chrome přidá možnost blokování nežádoucích reklam. Informoval o tom americký deník Wall Street Journal.
Podle zveřejněných informací by nová funkce měla umožnit blokování reklamy přímo ve webovém prohlížeči, a to jak pro desktopovou, tak i mobilní verzi. Pravděpodobně by však funkce měla blokovat pouze nevhodné a agresivní reklamy, které odpovídají nové definici agresivní reklamy podle standardů Coalition for Better Ads.
Google se však ke spekulacím pro deník Wall Street Jornal odmítl vyjádřit. Uvidíme, zda o novince bude společnost informovat na blížící se konferenci Google I/O. Zdroj uvádí, že by blokátor mohl být v Chromu automaticky zapnutý.
Není vyloučeno, že pokud by se na vybrané internetové stránce objevila byť jen jedna agresivní reklama, funkce by zablokovala všechny reklamy na stránce. Podle nových pravidel jsou za agresivní reklamu považovány například vyskakovací okna, automatické přehrávání videí s reklamou se zvukem nebo reklamy s běžícím časovačem.
6. 5. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
Pojďme se společně podívat na statistiky 15 nejčtenějších článků za rok 2024. Tipnete si, která témata vás loni...
Mnoho lidí nakupuje vánoční dárky alespoň částečně on-line. To s sebou ale nese potenciální rizika. Podívejte se...
Společnost Goodix představila ultrazvukový snímač otisků prstů, který funguje přesně i když máte špinavé ruce. Už...
Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...
Pokud zrovna řešíte, jak zasimulovat Ježíškovo zazvonění tak, aby vás děti neodhalily, máme pro vás pár tipů...
Pokud vám doručovací služby nedodaly vánoční dárky, u kterých garantovaly doručení do Štědrého dne a prodejce vám...