Společnost Google pravděpodobně do svého internetového prohlížeče Chrome přidá možnost blokování nežádoucích reklam. Informoval o tom americký deník Wall Street Journal.
Podle zveřejněných informací by nová funkce měla umožnit blokování reklamy přímo ve webovém prohlížeči, a to jak pro desktopovou, tak i mobilní verzi. Pravděpodobně by však funkce měla blokovat pouze nevhodné a agresivní reklamy, které odpovídají nové definici agresivní reklamy podle standardů Coalition for Better Ads.
Google se však ke spekulacím pro deník Wall Street Jornal odmítl vyjádřit. Uvidíme, zda o novince bude společnost informovat na blížící se konferenci Google I/O. Zdroj uvádí, že by blokátor mohl být v Chromu automaticky zapnutý.
Není vyloučeno, že pokud by se na vybrané internetové stránce objevila byť jen jedna agresivní reklama, funkce by zablokovala všechny reklamy na stránce. Podle nových pravidel jsou za agresivní reklamu považovány například vyskakovací okna, automatické přehrávání videí s reklamou se zvukem nebo reklamy s běžícím časovačem.
6. 5. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
ChatGPT rozšířilo funkci hlasových konverzací do všech účtů. Nově můžete s chatbotem mluvit v reálném čase i v rámci...
Společnost Alibaba oznámila, že zpřístupní veřejnosti svůj model umělé inteligence Tongyi Qianwen. Čínské regulační...
Podvodné telefonáty jsou stále propracovanější a jejich odhalení je stále složitější. Útočníci nově začali přes...
V říjnu se průměrná rychlost Wi-Fi nijak nezměnila. Podívejte se, jakých hodnot dosáhl váš kraj a poskytovatel.
Ulož.to kvůli novým evropským pravidlům omezí možnost sdílení souborů s dalšími uživateli. Od 1. prosince bude možné...
Který operátor v říjnu nabízel nejrychlejší mobilní internet? A ve kterém kraji jsme naměřili nejvyšší rychlosti...