Společnost Google pravděpodobně do svého internetového prohlížeče Chrome přidá možnost blokování nežádoucích reklam. Informoval o tom americký deník Wall Street Journal.
Podle zveřejněných informací by nová funkce měla umožnit blokování reklamy přímo ve webovém prohlížeči, a to jak pro desktopovou, tak i mobilní verzi. Pravděpodobně by však funkce měla blokovat pouze nevhodné a agresivní reklamy, které odpovídají nové definici agresivní reklamy podle standardů Coalition for Better Ads.
Google se však ke spekulacím pro deník Wall Street Jornal odmítl vyjádřit. Uvidíme, zda o novince bude společnost informovat na blížící se konferenci Google I/O. Zdroj uvádí, že by blokátor mohl být v Chromu automaticky zapnutý.
Není vyloučeno, že pokud by se na vybrané internetové stránce objevila byť jen jedna agresivní reklama, funkce by zablokovala všechny reklamy na stránce. Podle nových pravidel jsou za agresivní reklamu považovány například vyskakovací okna, automatické přehrávání videí s reklamou se zvukem nebo reklamy s běžícím časovačem.
6. 5. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
Rusko uvedlo, že ví o snahách amerických zpravodajských služeb využívat komerční provozovatele satelitů. Varovalo...
Amazon testuje v amerických skladech humanoidní roboty, které mají pomoci v automatizaci operací a usnadnit práci...
Pojďme se společně podívat na statistiky 15 nejčtenějších článků za rok 2023. Tipnete si, která témata vás loni...
Nej.cz je od 1. června součástí O2. Akvizice se týká služeb Nej.cz, Kuki a netbox. Podívejte se, co se změní pro vás...
Rychlosti internetu v červnu kolísaly. Podívejte se, u kterého poskytovatele jsme naměřili nejvyšší hodnoty a která...
O2 si pro své zákazníky přichystalo na léto řadu novinek. Nabídne jim dvojnásobek Dat naplno nebo O2 tag a repráček...