Možná jste už za posledních několik týdnů na home office zjistili, že pracovat u stolu v obývacím pokoji není nic příjemného. Podívejte se na tipy, jak si doma zařídit své pracovní místo.
Nejlepší pro práci z domova je místo, kde se budete cítit příjemně a kde se budete moci soustředit. Ideální je celá místnost, ale úplně stačí i koutek, kam si dáte židli, stůl a další potřebné věci.
Položte si tam květinu, zapalte svíčku.... Prostě cokoliv, co vytvoří uvolněnou atmosféru. Připravte si tam také vše, co budete v průběhu dne potřebovat. Když je vše na dosah ruky, můžete se plně koncentrovat a nemusíte neustále někam odbíhat.
Nezapomeňte si také pravidelně organizovat všechny dokumenty a vše pořádně čistit. I když vám to možná nepřijde, nepořádek se může negativně projevit na vaší práci.
Jaké další věci se nám osvědčili při uspořádávání pracovního místa? Stáhněte si náš e-book Jak na home office a přečtěte si všech 5 tipů pro efektivní práci z domova.
16. 11. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
Pražský vrchní soud ve středu pravomocně rozhodl o možnosti stahování 6 českých filmů na serveru Ulož.to. Rozsudek...
Český telekomunikační úřad tento týden začal sbírat data od provozovatelů služeb elektronických komunikací. Využije...
Satelitní služba freeSAT oznámila ke 31. 12. 2020 konec programů Eurosport, Discovery a další ve svých televizních...
Takovou reakci za změnu podmínek WhatsApp nejspíš nečekal. Uživatelé ve velkém množství přecházejí na jiné aplikace...
Stanice Premier Sport odvysílá v následujících dnech 3 turnaje UFC. Na první z nich se můžete těšit už dnes večer...
Od 8. února začnou platit nové podmínky soukromí na WhatsAppu. Ty u uživatelů vzbudily obrovské negativní ohlasy a...