Možná jste už za posledních několik týdnů na home office zjistili, že pracovat u stolu v obývacím pokoji není nic příjemného. Podívejte se na tipy, jak si doma zařídit své pracovní místo.

Nejlepší pro práci z domova je místo, kde se budete cítit příjemně a kde se budete moci soustředit. Ideální je celá místnost, ale úplně stačí i koutek, kam si dáte židli, stůl a další potřebné věci.
Položte si tam květinu, zapalte svíčku.... Prostě cokoliv, co vytvoří uvolněnou atmosféru. Připravte si tam také vše, co budete v průběhu dne potřebovat. Když je vše na dosah ruky, můžete se plně koncentrovat a nemusíte neustále někam odbíhat.
Nezapomeňte si také pravidelně organizovat všechny dokumenty a vše pořádně čistit. I když vám to možná nepřijde, nepořádek se může negativně projevit na vaší práci.
Jaké další věci se nám osvědčili při uspořádávání pracovního místa? Stáhněte si náš e-book Jak na home office a přečtěte si všech 5 tipů pro efektivní práci z domova.
16. 11. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
Netflix oznámil akvizici filmových a streamingových aktivit Warner Bros. za 72 miliard dolarů. Spojení je nyní ve...
Ústavní soud uložil pokutu 25 tisíc korun pražskému advokátovi, který při psaní stížnosti použil AI a její výstup...
X zavedla štítky se zemí původu účtů v rámci větší transparentnosti. Odborníci i bývalí zaměstnanci ale varují, že...
Vodafone upraví ceny starších paušálních tarifů řad Red Basic a Neomezený. Zdražení začne platit 4. prosince 2025 a...
V říjnu rychlosti internetu opět převážně rostly. Mrkněte na naše statistiky za minulý měsíc a zjistěte, jak si vedl...
V říjnu rychlost Wi-Fi internetu opět rostla. Podívejte se, jak skončil váš poskytovatel a u které firmy jsme...