E-shop zavedl inovaci v zákaznické podpoře. Na Messengeru s vámi bude komunikovat chatbot EVA, který by měl být schopen odpovědět na všechny vaše dotazy.
Seznamte se s Evou: je v Mall.cz nová, usnadní vám nákup a ví o kávovarech naprosto všechno. Tato kategorie je totiž tak obsáhlá, že se Mall.cz rozhodl na ní otestovat schopnosti komunikace svého prvního chatbota.
„S nákupem na internetu se dnes pojí řada služeb jako sledování zásilky, pomoc s výběrem vhodného zboží, změna doručovací adresy, výměna zboží nebo například i odvoz starého spotřebiče. EVA zákazníkovi nabídne vhodné řešení tou nejjednodušší a nejpříjemnější formou,“ upřesňuje Radko Sekerka, Chief Product Officer, Mall Group.
EVA se bude samostatně vyvíjet a procházet inovacemi, takže můžete očekávat přibývající počet funkcí. Až půjdete nakupovat, nejprve na rozcestníku vyberte oblast, se kterou potřebujete pomoct a pak se zeptejte. Pokud si EVA nebude vědět rady, přepojí vás na telefon živé osobě.
11. 8. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
Úřad pro ochranu osobních údajů uvedl, že ztráta uživatelských dat při hackerském útoku může být vyhodnocena jako...
Společnost Berkshire Hathaway, kterou vlastní americký miliardář Warren Buffett, koupila 11,4% podíl v HP. Akcie v...
Národní úřad pro kybernetickou bezpečnost vydal upozornění na podvodné telefonáty, ve kterých se podvodníci vydávají...
Od 1. června začne platit zákaz přeskakování reklam na kanálech FTV Prima. Jaké podmínky společnost nastavila pro...
Jaké rychlosti v dubnu nabízeli jednotliví poskytovatelé svým zákazníkům? Mrkněte na nejnovější statistiky rychlostí...
Internet pro domácí použití s rychlostí 1 Gb/s už v česku není žádnou výjimkou. V průběhu následujících let by se...