E-shop zavedl inovaci v zákaznické podpoře. Na Messengeru s vámi bude komunikovat chatbot EVA, který by měl být schopen odpovědět na všechny vaše dotazy.

Seznamte se s Evou: je v Mall.cz nová, usnadní vám nákup a ví o kávovarech naprosto všechno. Tato kategorie je totiž tak obsáhlá, že se Mall.cz rozhodl na ní otestovat schopnosti komunikace svého prvního chatbota.
„S nákupem na internetu se dnes pojí řada služeb jako sledování zásilky, pomoc s výběrem vhodného zboží, změna doručovací adresy, výměna zboží nebo například i odvoz starého spotřebiče. EVA zákazníkovi nabídne vhodné řešení tou nejjednodušší a nejpříjemnější formou,“ upřesňuje Radko Sekerka, Chief Product Officer, Mall Group.
EVA se bude samostatně vyvíjet a procházet inovacemi, takže můžete očekávat přibývající počet funkcí. Až půjdete nakupovat, nejprve na rozcestníku vyberte oblast, se kterou potřebujete pomoct a pak se zeptejte. Pokud si EVA nebude vědět rady, přepojí vás na telefon živé osobě.
11. 8. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
V Británii nasadí na obchvatu v Somersetu AI kamery, které mají odhalovat nebezpečné chování řidičů. Jde o reakci na...
Elon Musk pohrozil vypnutím Starlinku na Ukrajině. Polská vláda, která službu platí, proto zvažuje přejít k jinému...
Pojďme se společně podívat na statistiky 15 nejčtenějších článků za rok 2024. Tipnete si, která témata vás loni...
V říjnu rychlost Wi-Fi internetu opět rostla. Podívejte se, jak skončil váš poskytovatel a u které firmy jsme...
O2 představil nový tarif Internet MAX 500, který přináší dvojnásobnou rychlost připojení díky technologii VDSL...
Technické problémy u společnosti Cloudflare způsobily v úterý výpadek řady známých webů a aplikací včetně ChatGPT a...