E-shop zavedl inovaci v zákaznické podpoře. Na Messengeru s vámi bude komunikovat chatbot EVA, který by měl být schopen odpovědět na všechny vaše dotazy.
Seznamte se s Evou: je v Mall.cz nová, usnadní vám nákup a ví o kávovarech naprosto všechno. Tato kategorie je totiž tak obsáhlá, že se Mall.cz rozhodl na ní otestovat schopnosti komunikace svého prvního chatbota.
„S nákupem na internetu se dnes pojí řada služeb jako sledování zásilky, pomoc s výběrem vhodného zboží, změna doručovací adresy, výměna zboží nebo například i odvoz starého spotřebiče. EVA zákazníkovi nabídne vhodné řešení tou nejjednodušší a nejpříjemnější formou,“ upřesňuje Radko Sekerka, Chief Product Officer, Mall Group.
EVA se bude samostatně vyvíjet a procházet inovacemi, takže můžete očekávat přibývající počet funkcí. Až půjdete nakupovat, nejprve na rozcestníku vyberte oblast, se kterou potřebujete pomoct a pak se zeptejte. Pokud si EVA nebude vědět rady, přepojí vás na telefon živé osobě.
11. 8. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
Sony vrací do prodeje legendární přehrávače Walkman. Vybrat si můžete ze dvou modelů, tří barev a dvou velikostí...
Pojďme se společně podívat na statistiky 15 nejčtenějších článků za rok 2022. Tipnete si, která témata vás loni...
Společnost Avast zveřejnila výsledky průzkumu, ze kterého vyplývá, že mladiství mají mnohdy větší digitální...
CETIN od dubna nabídne uživatelům na optických přípojkách nový superrychlý tarif. Zájemci budou moci využívat...
Zákazníci si nyní mohou u O2 pořídit nový internet s garancí vrácení peněz do 60 dnů od pořízení. Pokud nebudou...
Podívejte se, jaké hodnoty jsme v prosinci naměřili u jednotlivých technologií a kteří poskytovatelé nabízeli...