E-shop zavedl inovaci v zákaznické podpoře. Na Messengeru s vámi bude komunikovat chatbot EVA, který by měl být schopen odpovědět na všechny vaše dotazy.
Seznamte se s Evou: je v Mall.cz nová, usnadní vám nákup a ví o kávovarech naprosto všechno. Tato kategorie je totiž tak obsáhlá, že se Mall.cz rozhodl na ní otestovat schopnosti komunikace svého prvního chatbota.
„S nákupem na internetu se dnes pojí řada služeb jako sledování zásilky, pomoc s výběrem vhodného zboží, změna doručovací adresy, výměna zboží nebo například i odvoz starého spotřebiče. EVA zákazníkovi nabídne vhodné řešení tou nejjednodušší a nejpříjemnější formou,“ upřesňuje Radko Sekerka, Chief Product Officer, Mall Group.
EVA se bude samostatně vyvíjet a procházet inovacemi, takže můžete očekávat přibývající počet funkcí. Až půjdete nakupovat, nejprve na rozcestníku vyberte oblast, se kterou potřebujete pomoct a pak se zeptejte. Pokud si EVA nebude vědět rady, přepojí vás na telefon živé osobě.
11. 8. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
ChatGPT rozšířilo funkci hlasových konverzací do všech účtů. Nově můžete s chatbotem mluvit v reálném čase i v rámci...
Společnost Alibaba oznámila, že zpřístupní veřejnosti svůj model umělé inteligence Tongyi Qianwen. Čínské regulační...
Podvodné telefonáty jsou stále propracovanější a jejich odhalení je stále složitější. Útočníci nově začali přes...
V říjnu se průměrná rychlost Wi-Fi nijak nezměnila. Podívejte se, jakých hodnot dosáhl váš kraj a poskytovatel.
Ulož.to kvůli novým evropským pravidlům omezí možnost sdílení souborů s dalšími uživateli. Od 1. prosince bude možné...
Který operátor v říjnu nabízel nejrychlejší mobilní internet? A ve kterém kraji jsme naměřili nejvyšší rychlosti...