Pokud se od 3. do 10. října budete potýkat s problémy v mobilní aplikaci Moje O2, nepanikařte. Operátor dopředu hlásí, že pro své zákazníky appku vylepšuje, což se dotkne některých funkcí.
O2 na svém webu uveřejnilo informaci o chystaném vylepšení online samoobsluhy Moje O2 a interního systému péče o zákazníky. Kvůli tomu se od 3. do 10. října setkáte s omezením funkcí aplikace webové obsluhy Moje O2. Nebudete moct měnit tarify a nastavovat, vypínat nebo zapínat ostatní služby.
O2 zároveň slibuje, že na volání, posílání SMS, připojení k internetu, zkrátka běžny provoz sítě se odstávka nijak neodrazí. S požadavky se proto v tuto dobu obraťte na operátory call center nebo pracovníky některé z 144 prodejen po celé republice.
Operátor radí: Pokud chcete něco zařídit v online samoobsluze, udělejte to nejpozději zítra.
1. 10. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
MBBmobilní aplikacemobilní internetmobilní telefonO2
Rychlosti internetu v dubnu některých technologií rostly, u jiných naopak klesaly. Zjistěte, jak si vedl váš...
Digitální a informační agentura oznámila spuštění nové mobilní aplikace Portál občana. Stáhnout si ji můžete na...
TikTok představil novou sociální síť TikTok Notes. Aplikace je určena ke sdílení fotek a textového obsahu a má přímo...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...
V březnu se rychlost Wi-Fi internetu propadla. Podívejte se, jak si tentokrát vedl vás poskytovatel.