Pokud se od 3. do 10. října budete potýkat s problémy v mobilní aplikaci Moje O2, nepanikařte. Operátor dopředu hlásí, že pro své zákazníky appku vylepšuje, což se dotkne některých funkcí.
O2 na svém webu uveřejnilo informaci o chystaném vylepšení online samoobsluhy Moje O2 a interního systému péče o zákazníky. Kvůli tomu se od 3. do 10. října setkáte s omezením funkcí aplikace webové obsluhy Moje O2. Nebudete moct měnit tarify a nastavovat, vypínat nebo zapínat ostatní služby.
O2 zároveň slibuje, že na volání, posílání SMS, připojení k internetu, zkrátka běžny provoz sítě se odstávka nijak neodrazí. S požadavky se proto v tuto dobu obraťte na operátory call center nebo pracovníky některé z 144 prodejen po celé republice.
Operátor radí: Pokud chcete něco zařídit v online samoobsluze, udělejte to nejpozději zítra.
1. 10. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
MBBmobilní aplikacemobilní internetmobilní telefonO2
O2 TV zařadila do své nabídky stanice CANAL+ Sport, Arena Sport 1 a Arena Sport 2. Diváci se tak mohou těšit na...
Německé ministerstvo vnitra chce nařídit operátorům, aby omezili používání zařízení Huawei a ZTE ve svých 5G sítích.
Který operátor nabízel nejrychlejší mobilní internet? A ve kterém regionu jsme naměřili nejvyšší hodnoty? Podívejte...
Všichni velcí operátoři mají v nabídce tarify pro studenty a zákazníky do 26 let. V dnešním článku vám přinášíme...
Pokud máte problém s nekvalitním televizním nebo rozhlasovým signálem, poradíme vám, jak postupovat při jeho řešení.
V srpnu rostly rychlosti mobilního i pevného internetu. Podívejte se, jak si vedly jednotlivé technologie a...