Pokud se od 3. do 10. října budete potýkat s problémy v mobilní aplikaci Moje O2, nepanikařte. Operátor dopředu hlásí, že pro své zákazníky appku vylepšuje, což se dotkne některých funkcí.
O2 na svém webu uveřejnilo informaci o chystaném vylepšení online samoobsluhy Moje O2 a interního systému péče o zákazníky. Kvůli tomu se od 3. do 10. října setkáte s omezením funkcí aplikace webové obsluhy Moje O2. Nebudete moct měnit tarify a nastavovat, vypínat nebo zapínat ostatní služby.
O2 zároveň slibuje, že na volání, posílání SMS, připojení k internetu, zkrátka běžny provoz sítě se odstávka nijak neodrazí. S požadavky se proto v tuto dobu obraťte na operátory call center nebo pracovníky některé z 144 prodejen po celé republice.
Operátor radí: Pokud chcete něco zařídit v online samoobsluze, udělejte to nejpozději zítra.
1. 10. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
MBBmobilní aplikacemobilní internetmobilní telefonO2
Francie omezila používání TikToku, Twitteru, Netflixu, Instagramu a dalších aplikací na služebních telefonech...
Ministerstvo průmyslu a obchodu oznámilo, že podpoří dotacemi výstavbu 5G sítí na venkově. V rámci nového programu...
Vedoucí kanceláře slovenské Národní rady potvrdil, že parlament začal na pracovních zařízeních blokovat aplikaci...
Chcete ušetřit za internet, mobilní tarif a televizi? Připravili jsme si pro vás 5 tipů, díky kterým můžete platit...
Jaké rychlosti jsme naměřili u jednotlivých technologií? A kteří poskytovatelé nabízeli nejrychlejší připojení...
Operátora O2 v úterý dopoledne postihl výpadek telefonních hovorů. Zákazníci nemohli přijímat ani uskutečňovat hovory.