Pokud se od 3. do 10. října budete potýkat s problémy v mobilní aplikaci Moje O2, nepanikařte. Operátor dopředu hlásí, že pro své zákazníky appku vylepšuje, což se dotkne některých funkcí.
O2 na svém webu uveřejnilo informaci o chystaném vylepšení online samoobsluhy Moje O2 a interního systému péče o zákazníky. Kvůli tomu se od 3. do 10. října setkáte s omezením funkcí aplikace webové obsluhy Moje O2. Nebudete moct měnit tarify a nastavovat, vypínat nebo zapínat ostatní služby.
O2 zároveň slibuje, že na volání, posílání SMS, připojení k internetu, zkrátka běžny provoz sítě se odstávka nijak neodrazí. S požadavky se proto v tuto dobu obraťte na operátory call center nebo pracovníky některé z 144 prodejen po celé republice.
Operátor radí: Pokud chcete něco zařídit v online samoobsluze, udělejte to nejpozději zítra.
1. 10. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
MBBmobilní aplikacemobilní internetmobilní telefonO2
Huawei podle agentury Reuters jedná o prodeji svých značek smartphonů P a Mate. Samotná firma ovšem takové plány popírá.
V prosinci se zvýšila rychlost LTE a 3G u všech operátorů. Který z nich nabízel nejrychlejší připojení? A ve kterém...
Honor se na konci roku osamostatnil od Huaweie a působí teď jako samostatná firma. Díky tomu se na něj už nevztahují...
Takovou reakci za změnu podmínek WhatsApp nejspíš nečekal. Uživatelé ve velkém množství přecházejí na jiné aplikace...
Stanice Premier Sport odvysílá v následujících dnech 3 turnaje UFC. Na první z nich se můžete těšit už dnes večer...
V prosinci stoupaly rychlosti pevného i mobilního internetu. Kterým poskytovatelům se dařilo nejvíce a kteří si...