Operátor se rozhodl změnit nejenom vzhled, ale i způsob obsluhování zákazníků. Do konce roku takto promění deset prodejen, příští rok je budou následovat další.
"Stále více lidí své požadavky řeší po telefonu nebo v online samoobsluze. Naše statistiky návštěvnosti však potvrzují, že na druhou stranu řada zákazníků stále preferuje návštěvu prodejny, a to především ze dvou důvodů - chtějí přímý lidský kontakt a také si osahat, jak některá zařízení ve skutečnosti fungují. Proto jsme při redesignu kladli velký důraz na lidskou interakci mezi konzultantem a zákazníkem," komentuje změny ředitel marketingu a retailu v O2 Richard Siebenstich.
Čeští zákazníci prostě raději uzavírají smlouvy face to face. O2 chce ale změnit i design prodejen. Zkombinuje přírodní materiály s živými rostlinami, bude tam hrát příjemná hudba a těšte se dokonce i na příjemnou vůni. S proměnou operátorovi pomáhá agentura Moris Design.
Operátor taky navýší počet obsluhy na prodejnách, a to o pětinu. "Abychom byli schopni zákazníky lépe obsloužit, budeme v průběhu následujících dvou let navyšovat počet prodejen, konzultantů i specialistů O2 Guru," popisuje Richard Siebenstich.
Na prodejnách si budete moct osahat nejenom telefony a tablety, ale nově také chytré hodinky nebo modemy. "Na displeji chytrých telefonů budeme zobrazovat konkrétní sdělení s proklikem na náš web, kde se zákazníci dozvědí více informací o daném přístroji. Na displeji se zároveň může automaticky objevovat například informace o akční nabídce. Jde o komplexní systém, který nám umožňuje řídit interakci zákazníka s přístrojem. Z analytických dat pak dokážeme vyčíst, o jaká zařízení se zákazníci nejvíce zajímají," vysvětluje Richard Siebenstich.
11. 12. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
Italská vláda jedná o návrhu zákona, podle kterého by za trestné činy spojené s AI nástroji hrozily mnohem přísnější...
Avast dostal od českého Úřadu pro ochranu osobních údajů pokutu ve výši 351 milionů korun Důvodem je neoprávněné...
Společnost Microsoft uvedla, že už se na internetu začaly objevovat ruské kampaně, které mají za cíl ovlivnit...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...