Od úterý do středy se zákazníci O2 potýkali s nedostupností roamingových služeb. Výpadek trval více jak 24 hodin. Operátor postiženým zákazníkům nabízí jako kompenzaci slevu z tarifu a poukaz ve výši 1 000 korun na nový mobilní telefon nebo příslušenství.
Za výpadek podle technických analýz může softwarová chyba na komunikačních uzlech společnosti CETIN zajišťujících mezinárodní spojení. Zasaženo bylo přibližně 120 tisíc uživatelů služeb českého O2 , kteří se v uvedenou dobu nacházeli v zahraničí.
Potíže trvaly od úterního poledne do středečního večera. "Na nápravě pracoval kompletní tým expertů nepřetržitě od počátku. Rádi bychom se omluvili našim zákazníkům, které problém služeb postihl. Výpadek budeme samozřejmě kompenzovat za každý den nefunkčnosti služeb v plné výši podle zákona a platných smluv, a to automaticky, aniž by zákazníci museli svůj nárok uplatňovat," říká Tomáš Budník, generální ředitel společnosti O2.
Dále operátor všem zákazníkům (firemním i nefiremním), kterých se výpadek dotkl věnuje poukaz na nákup libovolného příslušenství nebo slevu na mobilní telefon ve výši 1 000 korun. Slevu bude možné uplatnit do konce srpna. Operátor v nejbližší době bude zákazníky ohledně více informací kontaktovat prostřednictvím SMS.
5. 6. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
O2 od února rozšířilo nabídku svých televizních tarifů o balíček Zlatá Voyo. Zákazníci si tak budou moc zvolit...
Dnes večer můžete sledovat první zápas jarní části FORTUNA:LIGY. Stejně jako u ostatních utkání soutěže odvysílá...
Který operátor v prosinci nabízel nejrychlejší mobilní internet a v jakém českém regionu se datovalo nejrychleji?
Vodafone k 1. únoru nahrazuje původní UPC tarify novými balíčky pevného internetu. Můžete vybírat z rychlostí 250...
Podívejte se, jaké hodnoty jsme v prosinci naměřili u jednotlivých technologií a kteří poskytovatelé nabízeli...
Zákazníci si nyní mohou u O2 pořídit nový internet s garancí vrácení peněz do 60 dnů od pořízení. Pokud nebudou...