Od úterý do středy se zákazníci O2 potýkali s nedostupností roamingových služeb. Výpadek trval více jak 24 hodin. Operátor postiženým zákazníkům nabízí jako kompenzaci slevu z tarifu a poukaz ve výši 1 000 korun na nový mobilní telefon nebo příslušenství.

Za výpadek podle technických analýz může softwarová chyba na komunikačních uzlech společnosti CETIN zajišťujících mezinárodní spojení. Zasaženo bylo přibližně 120 tisíc uživatelů služeb českého O2 , kteří se v uvedenou dobu nacházeli v zahraničí.
Potíže trvaly od úterního poledne do středečního večera. "Na nápravě pracoval kompletní tým expertů nepřetržitě od počátku. Rádi bychom se omluvili našim zákazníkům, které problém služeb postihl. Výpadek budeme samozřejmě kompenzovat za každý den nefunkčnosti služeb v plné výši podle zákona a platných smluv, a to automaticky, aniž by zákazníci museli svůj nárok uplatňovat," říká Tomáš Budník, generální ředitel společnosti O2.
Dále operátor všem zákazníkům (firemním i nefiremním), kterých se výpadek dotkl věnuje poukaz na nákup libovolného příslušenství nebo slevu na mobilní telefon ve výši 1 000 korun. Slevu bude možné uplatnit do konce srpna. Operátor v nejbližší době bude zákazníky ohledně více informací kontaktovat prostřednictvím SMS.
5. 6. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
V listopadu rychlosti internetu po delší době opět klesaly. Mrkněte na naše nejnovější statistiky a zjistěte, jak si...
O2 představil nový tarif Internet MAX 500, který přináší dvojnásobnou rychlost připojení díky technologii VDSL...
V říjnu rychlosti internetu opět převážně rostly. Mrkněte na naše statistiky za minulý měsíc a zjistěte, jak si vedl...
V říjnu rychlost Wi-Fi internetu opět rostla. Podívejte se, jak skončil váš poskytovatel a u které firmy jsme...
O2 představil nový tarif Internet MAX 500, který přináší dvojnásobnou rychlost připojení díky technologii VDSL...
Evropská komise zvažuje možnost odložit některé části zákona o AI. Rozhodnutí přichází po silném tlaku ze strany...