UPC zahájilo kampaň se sloganem Užijte si každý moment, která má reprezentovat investice společnosti do rozvoje inovativních technologií, díky čemuž může zákazníkům poskytnout ten nejlepší zážitek z připojení.
Kampaň propaguje internet s vyšší rychlostí downloadu (až do 500 Mb/s), bohatou nabídku televizní zábavy, 7-denní Zpětné zhlédnutí, mobilní televizi Horizon Go, videotéku MyPrime s nabídkou více než 2 tisíci titulů a 160 programů kabelové televize. Všechny tyto položky od úterka sjednocuje nabídka Happy Home®.
"Společnost UPC v uplynulých dvou letech svým zákazníkům přinesla oblíbenou funkci sedmidenního Zpětného zhlédnutí, rozšířila a modernizovala svou širokopásmovou síť v České republice pro více než 130 000 domácností, rozšířila počet HD programů na 60 a maximalizovala výkonnost své sítě prostřednictvím nejmodernějších zařízení, jako je například prémiový Wi-Fi modem Connect Box,“ Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika.
Všichni dosavadní zákazníci s rychlostí pevného internetu 300 Mb/s UPC automaticky převede na 500 Mb/s. Ti čerství si pak budou moci vybírat mezi rychlostmi 100, 200 a 500 Mb/s. Díky tomu se společnosti podaří udržet krok s konkurencí, která neustále zlevňuje datové služby a rozšiřuje nabídku internetové televize.
8. 9. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizemultimediapevný internet
Jaké rychlosti pevného a mobilního internetu jsme naměřili v květnu? Podívejte se, kteří poskytovatelé nabízeli...
Společnost Warner Bros. spustila v USA novou streamovací službu Max, která spojuje HBO Max a Discovery+. Snaží se...
Společnost Netflix rozšířila nová pravidla pro sdílení hesel do dalších více než 100 zemí. Za využívání účtu mimo...
T-Mobile představil limitovanou předplacenku se 100 GB dat, za kterou zaplatíte jen 300 Kč měsíčně. A každé 12...
Společnost Netflix rozšířila nová pravidla pro sdílení hesel do dalších více než 100 zemí. Za využívání účtu mimo...
CETIN od dubna zařadil do svého portfolia nový tarif, který umožní na optických přípojkách využívat rychlost až...