UPC zahájilo kampaň se sloganem Užijte si každý moment, která má reprezentovat investice společnosti do rozvoje inovativních technologií, díky čemuž může zákazníkům poskytnout ten nejlepší zážitek z připojení.
Kampaň propaguje internet s vyšší rychlostí downloadu (až do 500 Mb/s), bohatou nabídku televizní zábavy, 7-denní Zpětné zhlédnutí, mobilní televizi Horizon Go, videotéku MyPrime s nabídkou více než 2 tisíci titulů a 160 programů kabelové televize. Všechny tyto položky od úterka sjednocuje nabídka Happy Home®.
"Společnost UPC v uplynulých dvou letech svým zákazníkům přinesla oblíbenou funkci sedmidenního Zpětného zhlédnutí, rozšířila a modernizovala svou širokopásmovou síť v České republice pro více než 130 000 domácností, rozšířila počet HD programů na 60 a maximalizovala výkonnost své sítě prostřednictvím nejmodernějších zařízení, jako je například prémiový Wi-Fi modem Connect Box,“ Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika.
Všichni dosavadní zákazníci s rychlostí pevného internetu 300 Mb/s UPC automaticky převede na 500 Mb/s. Ti čerství si pak budou moci vybírat mezi rychlostmi 100, 200 a 500 Mb/s. Díky tomu se společnosti podaří udržet krok s konkurencí, která neustále zlevňuje datové služby a rozšiřuje nabídku internetové televize.
8. 9. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizemultimediapevný internet
V listopadu rostly rychlosti u všech technologií. Podívejte se, který providera měl nejvyšší rychlosti a největší...
Vodafone v prosinci umožní všem novým i stávajícím zákazníkům Vodafone TV navýšit zdarma jejich tarif o doplňkové...
V září se rychlost Wi-Fi internetu opět propadla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a ve kterém regionu...
Vodafone v rámci Black Friday zlevňuje neomezený tarif. Se slevou až 46 % si ho můžete pořídit pouhých 72 hodin.
Black Friday odstartoval a s ním i sleva na neomezené tarify od Vodafonu. Pořídit si je můžete za historicky...
Skupina Nova se rozhodla, že omezí spolupráci s operátory Vodafone a T-Mobile. Platforma Voyo už od února nebude...