UPC zahájilo kampaň se sloganem Užijte si každý moment, která má reprezentovat investice společnosti do rozvoje inovativních technologií, díky čemuž může zákazníkům poskytnout ten nejlepší zážitek z připojení.
Kampaň propaguje internet s vyšší rychlostí downloadu (až do 500 Mb/s), bohatou nabídku televizní zábavy, 7-denní Zpětné zhlédnutí, mobilní televizi Horizon Go, videotéku MyPrime s nabídkou více než 2 tisíci titulů a 160 programů kabelové televize. Všechny tyto položky od úterka sjednocuje nabídka Happy Home®.
"Společnost UPC v uplynulých dvou letech svým zákazníkům přinesla oblíbenou funkci sedmidenního Zpětného zhlédnutí, rozšířila a modernizovala svou širokopásmovou síť v České republice pro více než 130 000 domácností, rozšířila počet HD programů na 60 a maximalizovala výkonnost své sítě prostřednictvím nejmodernějších zařízení, jako je například prémiový Wi-Fi modem Connect Box,“ Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika.
Všichni dosavadní zákazníci s rychlostí pevného internetu 300 Mb/s UPC automaticky převede na 500 Mb/s. Ti čerství si pak budou moci vybírat mezi rychlostmi 100, 200 a 500 Mb/s. Díky tomu se společnosti podaří udržet krok s konkurencí, která neustále zlevňuje datové služby a rozšiřuje nabídku internetové televize.
8. 9. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizemultimediapevný internet
90letý Američan Aaron Epstein několikrát kontaktoval svého poskytovatele kvůli zvýšení rychlosti internetu. AT&T ale...
Microsoft má zájem o převzetí sociální sítě Pinterest. Podle serveru Financial Times za něj nabídl 51 miliard dolarů...
Nordic Telecom rozšířil svůj vysokorychlostní internet do dalších lokalit. Podívejte se, kde můžete od nového roku...
Vodafone se rozhodl, že vyčlení svou pasivní infrastrukturu do nové společnosti. V rámci nově vzniklé Vantage Towers...
CETIN každoročně investuje miliardy korun do modernizace své komunikační infrastruktury. Kolik internetových...
CETIN znovu obnovil prodej bondingu. Od 1. února si tak můžete bonding znovu objednat jak u T-Mobilu, tak u O2...