Úvod > Články > Vánoční průzkum T-Mobile: Jak trávíme Štědrý večer?

Vánoční průzkum T-Mobile: Jak trávíme Štědrý večer?

T-Mobile odhalil výsledky průzkumu týkající se toho, kdy na Štědrý večeříme, s kým ho trávíme a jak nejraději kontaktujeme blízké.

Vánoční průzkum T-Mobile: Jak trávíme Štědrý večer?

V pondělí tři čtvrtiny z nás zasednou ke štědrovečerní večeři mezi 17. a 18. hodinou, 34 % pak večeří přesně v 18:00, 6 % lidí pak, nejčastěji kvůli nedočkavým dětem, usedne k večeři už před 17. hodinou. Po 18. hodině většinou jedí páry bez dětí.

Krásných 94 % lidí bude se svou rodinou, navíc většina doma. A 40 % se vydá na půlnoční mši. Polovina z nás taky po večeři zvedne telefon a zavolá blízkým, se kterými nemůže být. Nezapomínáme ani na hudbu - 46 % Čechů si zapne k jídlu koledy. Čtvrtina pouští vánoční písničky až jako kulisu k povídání a stejně tolik má zapnutou televizi. Rádio pustí pouhých 7 % lidí.

Štědrý večer tráví s přáteli jenom 2 % lidí, 4 % jsou v tento den bohužel doma sami. Myslíte, že někdo si nedá pokoj s prací ani na Vánoce? Podle odpovědí dotazovaných respondentů nebude na Štědrý den s kolegy nikdo.

kdy vecerime

"Vánoce jsou pro nás v rychle se měnícím světě kotva, které se držíme: trávíme je tradičním způsobem s rodinou,“ říká Martina Kemrová, senior manažerka komunikace T-Mobile Česká republika a doplňuje: "Je skvělé, že je o Vánocích stále na prvním místě osobní kontakt – pokud spolu lidé nesedí u jednoho stolu, pak si nejčastěji telefonují. Polovina lidí říká, že svým příbuzným či přátelům popřeje osobním telefonátem, podle tří čtvrtin z nás je to nejlepší způsob, jak si popřát vše nejlepší.“

Skoro polovina lidí na Vánoce těm, se kterými nemohou být, volá. Pro dvě třetiny je to nejoblíbenější způsob kontaktu přes svátky. 59 % lidí rádo pošle SMSku, nebo i klasickou pohlednici, k čemuž se přiklání 56 %. To ale není jediný akt, při kterém bereme do rukou telefon i přes svátky. Celkem 40 % lidí využívá smartphone k dokumentování večera pomocí fotek, každý čtvrtý člověk je hned pak sdílí s přáteli na sociálních sítích.

S kým budeme

 

Na nic nečekejte a dopřejte si nejrychlejší internet ještě před Vánocemi!

Radi vám s tím pomůžeme. Stačí tu zanechat adresu a kontakt.

Dostupnost služeb

Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zadaná adresa není platná.

Máte na mysli nějakou z následujících adres?

    Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.

    Zadaná adresa není platná.

    Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.

    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

    Probíhá ověřování

    Probíhá ověřování

    19. 12. 2018

    Autor: Redakce DSL.cz

    Témata

    MBBmobilní internetmobilní telefonpřipojení k internetuT-Mobile

    Sdílejte

    Související nabídka

    Tarif
    Poskytovatel
    Cena za měsíc
     
    Cena za měsíc: 245 Kč
    Cena za měsíc: 485 Kč

    Přečtěte si také

     

    Rychlosti Wi-Fi internetu na DSL.cz v březnu 2024

    V březnu se rychlost Wi-Fi internetu propadla. Podívejte se, jak si tentokrát vedl vás poskytovatel.

     

    WhatsApp brzy nabídne AI nástroje pro úpravu fotografií

    V beta verzi aplikace WhatsApp pro Android se objevily další novinky. Uživatelé už brzy dostanou možnost upravovat...

     

    Revolut spouští vlastní eSIM a výhodné datové balíčky do celého světa

    Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...

    Nejčtenější články

    Vodafone zlevňuje pevný internet, první půl rok zaplatíte jen za 299 Kč

     

    Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.

    HBO Max v Česku od května nahradí nová služba Max

     

    Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...

    Seznam.cz připravuje vlastní předplatné, reklamě se ale nevyhnete

     

    Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...