Google zanedlouho spustí feed, který nahradí původní verzi webového prohlížeče. Místo toho se před vámi rozkryje stránka plná věcí, které vás zajímají.
Aktualizace je obrovskou změnou hned z několika důvodů. Za prvé to bude nejradikálnější zásah v úžasně jednoduché domovské stránce společnosti Google od roku 1996 nebo přinejmenším od jejího velkého posunu s Google+, který začal roku 2011.
Nový vzhled může konkurovat Facebookovému feedu, protože má v plánu poskytovat stejný tok informací, jako jsou virální videa, vtipné obrázky a sportovní výsledky. Digitální služby se totiž stále častěji spoléhají na umělou inteligenci, která umí předpovědět, co budete toužit najít. A Google nebude výjimkou. V horizontu 10 let by pak umělá inteligence měla vystupovat ve většině komplikovaných úkolů, protože funguje lépe než lidský faktor.
S umělou inteligencí už dávno pracuje Amazon, Apple nebo Uber. Při prohlížení jejich produktů vás má neustále v merku a dokáže vám podsunout přesně to, co nejspíš budete potřebovat. Google přesel k podobnému řešení. Spadl totiž do nevýdělečné pasti a 99,9 % z jeho celkových výnosů plynulo z vyhledávání a videoreklamy. A bylo načase, aby společnost začala vydělávat i jinak.
Co to znamená v praxi? Že vyhledávací pruh, jak ho známe, zanedlouho upadne do zapomnění. Namísto toho před sebou budete mít relevantní informace podle času, vaší polohy a preferencí hledání. Vyhledávání tedy bude k dispozici vždy, ale postupně ustoupí od pozadí, protože ho přebije počínání umělé inteligence.
http://mashable.com/
26. 7. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
V březnu se rychlost Wi-Fi internetu propadla. Podívejte se, jak si tentokrát vedl vás poskytovatel.
Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...
Rusko uvedlo, že ví o snahách amerických zpravodajských služeb využívat komerční provozovatele satelitů. Varovalo...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...