Úvod > Články > Co můžeme čekat v americkém hotelu

Co můžeme čekat v americkém hotelu

Aby bylo jasno, řeč je o internetu, ne o vších, které se v amerických hotelech rozšiřují s aktivitou hodnou lepších cílů.

Ve většině míst je značně přehotelováno, takže existuje boj o zákazníka. A protože ceny jsou v podstatě dané značkou hotelu, moc velká kouzla se dělat nedají, proto je nejpohodlnější lákat pocestné na nějaké to extra.

Snídaně nejsou zrovna běžné, sázet na větší televizi nebo lepší šampón nikam nevede, takže máme digitální věk a trumfujeme konkurenci internetem.

Slušná technologie se do hotelů dostala poměrně pozdě a natáhnout nové dráty pro slušný bandwidth stojí až 900 dolarů na pokoj, proto je kombinace služby a ceny mimořádně důležitá.

Zákazníky přitom dělí na několik podskupin: mlaďáci se ošívají, pokud nemají wifinku, protože drát se jim zajídá. Jejich heslem je „připojení musí být alespoň tak dobré, jako je doma“.

Starší až staří zase očekávají, že se v oblasti připojení v hotelu něco naučí. No a třetí kategorii tvoří ostřílení cesťáci, kteří tráví po hotelech polovinu roku a bez laptopu a smartphonu by neexistovali.

Pro ty některé hotely nabízejí minimálně připojení iPodu a v lepších případech i samotný iPad. Jak ovšem zaručí, že jim ho host při odchodu nesekne, není světové vědě známo.

Asociace cestovek tvrdí, že vysokorychlostní internet nabízející stahování videa a hudby je na prvním místě žebříčku nezbytných věcí, které zkušený pocestný vyžaduje. 91 procent profíků přichází s laptopem, 81 procent použije wifinku.

Je jasné, že velký hotel na to musí mít kapacitu jako hrom, což u starších budov znamená všechno překopat. A za draho, takže buď nám cenu připojení neviditelně přirazí k účtu, nebo zaúčtují natvrdo. A někdy je to pálka, spolu s parkováním to může znamenat i značnou část účtu.

Hotely to ale občas přeženou do absurdity. iPad někde na stairmasteru ještě může zkracovat nudu ze cvičení, ale za nehorázné peníze připravená aplikace, s jejíž pomocí můžeme prohlížet účty nebo třeba přivolat pokojskou, jsou ptákovina.

Protože prohlížení účtů přes televizi je v hotelech s maximální spokojeností minimálně deset let, a na zavolání pokojské pohodlně stačí telefon v pokoji, který má stejně přímé spojení s recepcí i pokojskou. A nemusím si k tomu stahovat do mobilu nějakou aplikaci.

Firma Interactive Customer Experience dokonce prudí s hotelovou aplikací, která nabízí 35 různých funkcí. Než se to naučím, tak už ranní buzení nebudu potřebovat.

A tak je to i v hotelu jako se vším – všeho s mírou a netlačit na pilu.

12. 1. 2013

Autor: Václav Větvička

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Technika s lidskou povahou

O prázdninách převážím notebook mezi domovem a návštěvami s dětmi u babiček a dědů. Pokaždé, když jej pak zapojuji...

 

Furt něco mažu

Používám dvě e-mailové adresy. Jednu soukromou, jednu pracovní, vlastně firemní. Na soukromou mi chodí hromady...

 

5 zajímavých pivních webů

O prázdninách, v parném létě, přijde dobré pivečko vhod. Měl jsem štěstí i na nová piva jako Rampušák, a chtěl jsem...

Nejčtenější články

Nej.cz přechází pod O2. Co se pro vás mění?

 

Nej.cz je od 1. června součástí O2. Akvizice se týká služeb Nej.cz, Kuki a netbox. Podívejte se, co se změní pro vás...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v červnu 2024

 

Rychlosti internetu v červnu kolísaly. Podívejte se, u kterého poskytovatele jsme naměřili nejvyšší hodnoty a která...

O2 představilo letní odměny pro své zákazníky

 

O2 si pro své zákazníky přichystalo na léto řadu novinek. Nabídne jim dvojnásobek Dat naplno nebo O2 tag a repráček...