YouTube nedávno zavedl nový formát reklamy, který začne platit už tento měsíc. Uživatelům bez aktivního předplatného se nyní před videem zobrazí až 5 reklam.
Mnoho uživatelů bezplatné verze YouTube si začalo na Twitteru a Redditu stěžovat, že se jim před videi začalo zobrazovat 5 reklam namísto dvou.
Několik uživatelů se dokonce setkalo s 5 nepřeskočitelnými reklamami za sebou, a tak není divu, že se začaly objevovat nesouhlasné a rozzuřené komentáře.
YouTube následně vydal na Twitteru oficiální odpověď, v níž tuto skutečnost uznal a dodal, že 5 reklam se uživatelům YouTube může zobrazit pouze u určitého typu reklamního formátu, který se nazývá bumper ads.
Jak společnost vysvětluje, bumper ads jsou krátkoformátové reklamy v délce do 6 sekund a opravdu je nejde přeskočit.
Většina uživatelů ale nadále vídá před video pouze 2 reklamy, takže se zdá, že YouTube v současné době testuje novinku mezi vybranými uživateli služby YouTube Free.
Na základě výsledků testování se pak společnost rozhodne, zda se "formát 5 reklam" rozšíří na všechny uživatele služby YouTube Free.
Pokud se často potýkáte s výpadky internetu, prověřte si další možnosti připojení na vaší adrese:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
14. 9. 2022
Autor: Redakce DSL.cz
aplikacemultimediatelekomunikace
Nizozemská vláda uvedla, že možná přestane používat Facebook. Doporučil ji to místní regulátor kvůli možnému...
Italská vláda jedná o návrhu zákona, podle kterého by za trestné činy spojené s AI nástroji hrozily mnohem přísnější...
Avast dostal od českého Úřadu pro ochranu osobních údajů pokutu ve výši 351 milionů korun Důvodem je neoprávněné...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...