Podnikatelé jsou ve způsobech doručování balíčků čím dál kreativnější. Nyní se Alza a Rohlík.cz vytasili s tím, že vám nechají balík v kurfu vašeho auta. Jak bude služba fungovat?
Novinku e-shopy konzultují s oddělením Auto digiLab pod značkou Škoda. Při objednávce byste zvolili jako způsob dodání balíčku doručení do auta. Pak byste přidali SPZ a samozřejmě přesnou polohu auta.
Trochu náročnější bude realizace služby pro kurýry. Proč? V objednávce taky uvádíte čas, v němž bude kufr otevřený. Pokud se do tohoto časového termínu nestihne kurýr trefit, balíček vám nedoručí.
Pochopitelně kurýr nebude potřebovat váš klíč od auta. Auto si najde v mobilní aplikaci, díky níž se do kufru dostane. Jen na jeden pokus a jen ve zmíněním časovém okénku. Vůz proto musí být taky speciálně upravený, proto se e-shopy spojily se Škodovkou.
Zdroj: alza.cz
16. 3. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
mobilní aplikacemobilní internetmobilní telefon
Kvůli pandemii koronaviru vzrostl loni v Česku objem přenesených dat o 66 až 71 %. V pevných sítích se pak objem...
Český telekomunikační úřad spustil dlouho očekávaný srovnávač tarifů elektronických služeb. Oproti původnímu plánu...
V polovině května vstoupí v platnost nové zásady ochrany osobních údajů na WhatsAppu. Pokud je nepřijmete, Facebook...
CETIN každoročně investuje miliardy korun do modernizace své komunikační infrastruktury. Kolik internetových...
Operátoři mají od 1. ledna povinnost uvádět v cenících a smlouvách reálné rychlosti připojení. Pokud tyto hodnoty...
Jaké rychlosti pevného a mobilního internetu jsme naměřili v prvním měsíci roku 2021? Podívejte se, kterému...