Facebook před několika měsíci začal uživatelům nabízet nový vzhled stránek. Ti měli na výběr, zda ho budou využívat nebo raději zůstanou u klasického designu. Nyní ale novinku nasadí natrvalo.

Sociální síť si několik let držela design, na který si většina uživatelů zvykla. Když proto před několika měsíci přišla s novým vzhledem, mnoho z nich raději nadále využívalo původní podobu.
V září už to ale nebude možné. Facebook začal u tlačítka, které slouží pro přepínání, upozorňovat, že starší verze nadobro končí. Zatím ale není jasné, za k tomu dojde hned na začátku měsíce nebo o něco déle.
Nový design svých stránek nasadil Facebook plošně už v květnu tohoto roku, ale manuálně jste si ho mohli zapnout ještě o pár týdnů dřív.
Od původní verze se liší větším písmem, novými prvky v navigaci a také možností přepnout na dark mode. Podle společnosti je navíc rychlejší a vzdušnější.
24. 8. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
X zavedla štítky se zemí původu účtů v rámci větší transparentnosti. Odborníci i bývalí zaměstnanci ale varují, že...
Soud v USA rozhodl, že Meta nedrží monopol na trhu sociálních sítích. Federální úřad tak neuspěl ve snaze donutit...
V Německu se rozhořela debata o věkovém limitu pro sociální sítě. Ministryně školství Karin Prien navrhla hranici 14...
Vánoční kampaně českých operátorů přinášejí zvýhodněné telefony, tarify i příslušenství. Zákazníci mohou získat...
Vodafone upraví ceny starších paušálních tarifů řad Red Basic a Neomezený. Zdražení začne platit 4. prosince 2025 a...
T-Mobile spustil vánoční nabídku slev na telefony, tablety i další zařízení až 8 000 Kč. Nechybí adventní kalendář...