Facebook začne kontrolovat reklamy. Po rozkliknutí zprávy o smrti oblíbeného amerického herce už nenajdete reklamu na fitness stroj.

Dejme tomu, že na Facebooku vidíte zprávu: „Brad Pitt to už déle neunesl. Jeho nová přítelkyně nečekala, že to přijde tak brzy…" Je jasné, že vám to evokuje nějakou zlou zprávu ze světa showbusinessu. Avšak po rozkliknutí na vás vyskočí ultrasupermega nejlepší cvičební pomůcka za pouhých 22 999 Kč!
Sociální síť vytvořila vynikající a komplexní systém správy reklam, který vás intuitivně provede jejich tvorbou. Aby ne. Facebook má 90 % svých výdělků právě z nich. Začíná tím, že se vás zeptá na váš marketingový cíl, který se obecne dělí na tři kategorie: povědomí, posouzení a konverze. Každý z těchto tří směrů se pak rozbíhá do konkrétnějších cílů, jako je například rozšíření povědomí o značce.
Nyní bude reklama před zobrazením na Facebooku i Instagramu kontrolovaná, aby bylo ověřeno, že jde skutečně o regulérní reklamu, a ne lživé poselství. Stane se tak do 24 hodin od požadavku na uveřejnění, i když v některých případech, a asi především na začátku, to bude trvat déle. Reklama nesmí obsahovat lživý nebo zavádějící obsah. Nezbývá se než těšit. Těšit se na to, že až příště rozkliknete reklamu, bude tam skutečně to, co očekáváte.
3. 8. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
Díky vánoční nabídce Vodafonu si můžete pořídit dvě zařízení za cenu jednoho. Operátor navíc přidává i slevy až 8...
Od března 2026 bude v Jižní Koreji platit zákaz používání mobilních telefonů a chytrých zařízení během vyučování...
Ruské úřady částečně zablokovaly hovory přes WhatsApp a Telegram. Tvrdí, že aplikace nespolupracují při vyšetřování...
Nizozemská vláda převzala kontrolu nad výrobcem čipů Nexperia po tlaku ze strany USA. Washington označil firmu za...
V září rychlost Wi-Fi internetu opět rostla. Podívejte se, jak skončil váš provider a u kterého z nich jsme...
Rozsáhlý výpadek cloudové služby Amazon Web Services způsobil problémy tisícům webů, aplikací i firem po celém...