Společnost Meta zavede na Instagramu dva nové typy reklam. Ve snaze o zvýšení příjmů přidá reklamy mezi výsledků vyhledávání a upozornění.
Instagram oznámil, že začíná testovat reklamy ve výsledcích vyhledávání, aby oslovil lidi, kteří aktivně vyhledávají firmy, produkty a obsah. Reklamy se budou zobrazovat ve feedu, kterým mohou lidé procházet po kliknutí na některý z vyhledaných příspěvků.
Pokud například budete hledat "Péče o pleť", zobrazí se ve výsledcích vyhledávání relevantní reklamy. Od běžných příspěvků je poznáte podle označení "Sponzorované" pod názvem účtu.
Další novinkou jsou reklamy v upozorněních, které firmám usnadní oznamování a připomínání budoucích událostí nebo uvedení nových produktů.
Myšlenkou takzvaných Reminder Ads je pomoci inzerentům budovat povědomí o nadcházejících událostí. Tento typ reklam bude v brzké době integrován do platformy a dostupný všem inzerentům.
Meta v pposlední době zaznamenala pokles příjmů reklamy a sníženou poptávku po inzerci. Finanční ředitelka společnosti Susan Li uvedla, že důvodem je "nejisté a nestálé makroekonomické prostředí".
A to je také důvod, proč Meta novinky přidává. Z pohledu uživatelů ale nepůjde o příliš vítanou změnu, reklamy se v následujících týdnech začnou objevovat v dalších částech sociální sítě.
Jak rychlý internet můžete mít u vás doma? Vyplňte formulář níže a hned to zjistíte!
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
3. 4. 2023
Autor: Redakce DSL.cz
WhatsApp dlouho nabízel jako jedinou identifikaci účtu telefonní číslo. Brzy ale přibudou také uživatelská jména.
Společnost Warner Bros. spustila v USA novou streamovací službu Max, která spojuje HBO Max a Discovery+. Snaží se...
Vláda oznámila, že pracuje na aplikaci eDoklady, která by od nového roku měla být alternativou k občanskému průkazu.
T-Mobile představil limitovanou předplacenku se 100 GB dat, za kterou zaplatíte jen 300 Kč měsíčně. A každé 12...
Společnost Netflix rozšířila nová pravidla pro sdílení hesel do dalších více než 100 zemí. Za využívání účtu mimo...
CETIN od dubna zařadil do svého portfolia nový tarif, který umožní na optických přípojkách využívat rychlost až...