ČTÚ vydal ve své tiskové zprávě doporučení, co dělat v případě, že vám umře někdo blízký a vy se musíte vypořádat s jeho závazky. Nejčastěji jde o stížnost pozůstalých na to, že mrtvý elektronických služeb už nevyužíval, přesto za ně mají zaplatit.
Pak si take často stěžují na to, že smlouva s poskytovatelem není smrtí ukončena automaticky. Jenomže ten se nemá jak dozvědět o tom, že mu právě umřel zákazník. Úmrtí je proto potřeba neprodleně ohlásit.
Smlouva o poskytnutí elektronických služeb pak oficiálně smtí účastníka zaniká. Ve smluvních podmínkách poskytovatelů je upraven postup, který by měli v případě takové události pozůstalí dodržet, aby mohla být smlouva ukončena.
A jak postupovat? Musíte předložit nějaký důkaz o tom, kdy zákazník umřel, nejlepší je úmrtní list. Smlouva ke dni úmrtí končí a vyúčtování za služby po daném datu operátor stornuje.
Máte taky možnost, jako oprávněný dědic, služby dál užívat. Uzavřete novou smlouvu na své jméno a pokračujete v čerpání tarifu.
Zadejte do našeho formuláře konkrétní adresu a zjistěte, jestli neexistuje lepší a rychlejší varianta.
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
22. 2. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
3G4GLTEMBBmobilní internetpevný internettelekomunikace
PayPal je další technologickou firmou, která se připojila k propouštění. Podle generálního ředitele sníží počet...
Americká vláda zastavila schvalování licencí pro americké firmy na vývoz většiny produktů určených pro čínský Huawei.
Nový předseda ČTÚ na tiskové konferenci uvedl, že vstup čtvrtého mobilního operátora na český trh v současnosti není...
Vodafone k 1. únoru nahrazuje původní UPC tarify novými balíčky pevného internetu. Můžete vybírat z rychlostí 250...
Podívejte se, jaké hodnoty jsme v prosinci naměřili u jednotlivých technologií a kteří poskytovatelé nabízeli...
Průměrná rychlost Wi-Fi připojení se v prosinci po delší době propadla. Jak si vedl váš provider a jaké hodnoty jsme...