O2 již nebude zákazníkům, kteří vyčerpali datový limit, poskytovat zpomalené připojení. Zákazníci by měli mít možnost vypovědět smlouvu na dobu určitou bez pokuty.
Mobilní operátoři mohou v souladu se zákonem o elektronických komunikacích měnit smlouvy kdykoliv se jim zachce. Jedinou podmínkou je, že operátor musí o změně informovat své zákazníky. Pokud se smlouva pro zákazníka změní k horšímu, měl by mít možnost ji vypovědět bez pokuty.
Jak je to tedy s O2, když mění podmínky pro mobilní internet? Měli by mít zákazníci možnost ukončit smlouvu bez sankcí? Již Český telekomunikační úřad uvedl, že pokud situace nastane, mají zákazníci právo reklamovat vyúčtování.
Nyní se na serveru dtest.cz objevil článek, kde se píše o tom, že jedinou možností zákazníků, jak vyjádřit nesouhlas s operátorem, je výpověď od smlouvy.
V případě, že je smlouva uzavřena na dobu určitou a zákazník od ní chce odstoupit, musí zaplatit pokutu ve výši jedné pětiny zbývajícího paušálu. V tomto případě se ovšem jedná o změnu podmínek, kdy dochází k horšímu postavení zákazníka, O2 by mělo tedy odstup bez sankce umožnit.
30. 6. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...
Podívejte se na únorové statistiky rychlostí internetu od DSL.cz. Jak si tentokrát vedly technologie a u kterého...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...