O2 již nebude zákazníkům, kteří vyčerpali datový limit, poskytovat zpomalené připojení. Zákazníci by měli mít možnost vypovědět smlouvu na dobu určitou bez pokuty.
Mobilní operátoři mohou v souladu se zákonem o elektronických komunikacích měnit smlouvy kdykoliv se jim zachce. Jedinou podmínkou je, že operátor musí o změně informovat své zákazníky. Pokud se smlouva pro zákazníka změní k horšímu, měl by mít možnost ji vypovědět bez pokuty.
Jak je to tedy s O2, když mění podmínky pro mobilní internet? Měli by mít zákazníci možnost ukončit smlouvu bez sankcí? Již Český telekomunikační úřad uvedl, že pokud situace nastane, mají zákazníci právo reklamovat vyúčtování.
Nyní se na serveru dtest.cz objevil článek, kde se píše o tom, že jedinou možností zákazníků, jak vyjádřit nesouhlas s operátorem, je výpověď od smlouvy.
V případě, že je smlouva uzavřena na dobu určitou a zákazník od ní chce odstoupit, musí zaplatit pokutu ve výši jedné pětiny zbývajícího paušálu. V tomto případě se ovšem jedná o změnu podmínek, kdy dochází k horšímu postavení zákazníka, O2 by mělo tedy odstup bez sankce umožnit.
30. 6. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
Rychlosti internetu v září opět kolísaly. Podívejte se, u kterého providera jsme naměřili nejnižší hodnoty a která...
O2 nepřetržitě pracuje na obnově sítě po ničivých povodních. Většina vysílačů už je opět v provozu a tam, kde není...
Operátoři O2, T-Mobile a Vodafone podpoří své zákazníky v této nelehké situaci. Nabízí své služby zdarma, aby mohli...
Fotbaloví fanoušci se mají na co těšit. Startuje Liga mistrů UEFA, Evropská liga a Evropská konferenční liga a...
Operátoři O2, T-Mobile a Vodafone podpoří své zákazníky v této nelehké situaci. Nabízí své služby zdarma, aby mohli...
Prohlížeč Google Chrom nabídne uživatelům nové funkce založené na umělé inteligenci, které výrazně usnadní...