O2 již nebude zákazníkům, kteří vyčerpali datový limit, poskytovat zpomalené připojení. Zákazníci by měli mít možnost vypovědět smlouvu na dobu určitou bez pokuty.
Mobilní operátoři mohou v souladu se zákonem o elektronických komunikacích měnit smlouvy kdykoliv se jim zachce. Jedinou podmínkou je, že operátor musí o změně informovat své zákazníky. Pokud se smlouva pro zákazníka změní k horšímu, měl by mít možnost ji vypovědět bez pokuty.
Jak je to tedy s O2, když mění podmínky pro mobilní internet? Měli by mít zákazníci možnost ukončit smlouvu bez sankcí? Již Český telekomunikační úřad uvedl, že pokud situace nastane, mají zákazníci právo reklamovat vyúčtování.
Nyní se na serveru dtest.cz objevil článek, kde se píše o tom, že jedinou možností zákazníků, jak vyjádřit nesouhlas s operátorem, je výpověď od smlouvy.
V případě, že je smlouva uzavřena na dobu určitou a zákazník od ní chce odstoupit, musí zaplatit pokutu ve výši jedné pětiny zbývajícího paušálu. V tomto případě se ovšem jedná o změnu podmínek, kdy dochází k horšímu postavení zákazníka, O2 by mělo tedy odstup bez sankce umožnit.
30. 6. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
Nevyhovuje vám nová platforma Oneplay? Chcete své předplatné zrušit? Poradíme vám, jak postupovat v aplikaci i na webu.
Platforma Oneplay je tady a s ní i nové sportovní kanály. Kde můžete sledovat důležitá sportovní utkání?
V únoru rostly rychlosti všech typů připojení. Podívejte se, jestli si polepšil i váš poskytovatel internetu.
Oneplay od 10. března nahradí O2 TV a Voyo. Co se pro vás s přechodem na novou aplikaci změní? A na co byste si měli...
Oneplay od 10. března nahradí končící O2 TV a Voyo. Nabídne přitom čtyři různé balíčky – co v nich najdete a kolik...
Oneplay nabídne bohatý výběr filmů, seriálů, sportovních přenosů i televizních kanálů. Pro některé uživatele je to...