Facebook dnes využívá téměř 2,5 miliardy lidí po celém světě. Postupně koupil i Instagram, WhatsApp, Oculus a pracuje na vývoji dalších produktů. Americká společnost už dávno není pouze jedna sociální síť, a proto se od ní chce odlišit.

Protože má Facebook pod sebou mnoho dalších produktů a firem, rozhodl se zapracovat na nové korporátní identitě. Ta má více podpořit skutečnost, že společnost pracuje i na dalších aktivitách.
A zvolil k tomu nečekaně název "FACEBOOK". Mateřská firma největší sociální sítě se rozhodla, že se odliší právě velkými písmeny v názvu.
Logo se navíc bude objevovat ve více barevných variantách, rozhodně se už nebude držet pouze modré. Sociální síť bude nadále využívat označení "facebook" a jako logo zůstane malé modré f.
Společnost se rozhodla pro změnu mimo jiné proto, že z posledních výzkumů vyplynulo, že pouze třetina Američanů ví, že WhatsApp a Instagram už několik let spadají právě pod ní.
Ve Facebooku chtějí, aby uživatelé viděli, jak silnou společnost vytvořili. Z toho důvodu také přidají do aplikací své logo, nově v každé z nich přibyde nápis „from FACEBOOK“.
A to zdaleka nebude jediná změna. Zuckerberg plánuje ještě více sblížit a propojit všechny své aplikace.
8. 11. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
X zavedla štítky se zemí původu účtů v rámci větší transparentnosti. Odborníci i bývalí zaměstnanci ale varují, že...
OpenAI odhaduje, že do roku 2030 bude za předplatné ChatGPT platit asi 8,5 % z 2,6 miliardy uživatelů, tedy zhruba...
Čínské technologické skupiny přesouvají trénování AI modelů do jihovýchodní Asie, aby měly přístup k čipům Nvidia i...
Vánoční kampaně českých operátorů přinášejí zvýhodněné telefony, tarify i příslušenství. Zákazníci mohou získat...
Vodafone upraví ceny starších paušálních tarifů řad Red Basic a Neomezený. Zdražení začne platit 4. prosince 2025 a...
T-Mobile spustil vánoční nabídku slev na telefony, tablety i další zařízení až 8 000 Kč. Nechybí adventní kalendář...