Facebook dnes využívá téměř 2,5 miliardy lidí po celém světě. Postupně koupil i Instagram, WhatsApp, Oculus a pracuje na vývoji dalších produktů. Americká společnost už dávno není pouze jedna sociální síť, a proto se od ní chce odlišit.
Protože má Facebook pod sebou mnoho dalších produktů a firem, rozhodl se zapracovat na nové korporátní identitě. Ta má více podpořit skutečnost, že společnost pracuje i na dalších aktivitách.
A zvolil k tomu nečekaně název "FACEBOOK". Mateřská firma největší sociální sítě se rozhodla, že se odliší právě velkými písmeny v názvu.
Logo se navíc bude objevovat ve více barevných variantách, rozhodně se už nebude držet pouze modré. Sociální síť bude nadále využívat označení "facebook" a jako logo zůstane malé modré f.
Společnost se rozhodla pro změnu mimo jiné proto, že z posledních výzkumů vyplynulo, že pouze třetina Američanů ví, že WhatsApp a Instagram už několik let spadají právě pod ní.
Ve Facebooku chtějí, aby uživatelé viděli, jak silnou společnost vytvořili. Z toho důvodu také přidají do aplikací své logo, nově v každé z nich přibyde nápis „from FACEBOOK“.
A to zdaleka nebude jediná změna. Zuckerberg plánuje ještě více sblížit a propojit všechny své aplikace.
8. 11. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
Elon Musk oznámil, že chce díky satelitnímu internetu od Starlink nabídnout bezplatné tísňové volání přes satelit na...
Samsung by mohla získat mobilní síť společnosti Nokia za 10 miliard dolarů (232 miliard korun). Pokud by se tak...
Nejvyšší evropský soud rozhodl, že společnost Meta musí omezit používání osobních údajů získaných z Facebooku pro...
Fotbaloví fanoušci se mají na co těšit. Startuje Liga mistrů UEFA, Evropská liga a Evropská konferenční liga a...
Operátoři O2, T-Mobile a Vodafone podpoří své zákazníky v této nelehké situaci. Nabízí své služby zdarma, aby mohli...
Prohlížeč Google Chrom nabídne uživatelům nové funkce založené na umělé inteligenci, které výrazně usnadní...