Facebook dnes využívá téměř 2,5 miliardy lidí po celém světě. Postupně koupil i Instagram, WhatsApp, Oculus a pracuje na vývoji dalších produktů. Americká společnost už dávno není pouze jedna sociální síť, a proto se od ní chce odlišit.
Protože má Facebook pod sebou mnoho dalších produktů a firem, rozhodl se zapracovat na nové korporátní identitě. Ta má více podpořit skutečnost, že společnost pracuje i na dalších aktivitách.
A zvolil k tomu nečekaně název "FACEBOOK". Mateřská firma největší sociální sítě se rozhodla, že se odliší právě velkými písmeny v názvu.
Logo se navíc bude objevovat ve více barevných variantách, rozhodně se už nebude držet pouze modré. Sociální síť bude nadále využívat označení "facebook" a jako logo zůstane malé modré f.
Společnost se rozhodla pro změnu mimo jiné proto, že z posledních výzkumů vyplynulo, že pouze třetina Američanů ví, že WhatsApp a Instagram už několik let spadají právě pod ní.
Ve Facebooku chtějí, aby uživatelé viděli, jak silnou společnost vytvořili. Z toho důvodu také přidají do aplikací své logo, nově v každé z nich přibyde nápis „from FACEBOOK“.
A to zdaleka nebude jediná změna. Zuckerberg plánuje ještě více sblížit a propojit všechny své aplikace.
8. 11. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
Nizozemská vláda uvedla, že možná přestane používat Facebook. Doporučil ji to místní regulátor kvůli možnému...
Italská vláda jedná o návrhu zákona, podle kterého by za trestné činy spojené s AI nástroji hrozily mnohem přísnější...
Avast dostal od českého Úřadu pro ochranu osobních údajů pokutu ve výši 351 milionů korun Důvodem je neoprávněné...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...