O Štědrém dni jsme uskutečnili 15 640 271 telefonátů, poslali 21 509 897 SMS a 565 193 MMS. Oproti minulému roku jsme taky datovali o 109 % víc, což bylo nejvíc znát mezi 20. a 22. hodinou. Telefonáty měly špičku dopoledne, pak už jsme se věnovali přípravám na večer. Průzkum svěřil T-Mobile společnosti Kantar TNS, která zpovídala 766 respondentů.
Největší pokles provozu T-Mobile zaznamenal mezi pátou a šestou hodinou. Tento čas je nasnadě. U štědrovečerního stolu 89 % lidí telefon do ruky nevezme. Ani děti nebyly vyjímkou. Platila pro ně přísnější pravidla ohledně používání telefonu než v jiné dny.
Dále z výzkumu vyplynulo, že na Vánoce upřednostňujeme osobní kontakt. Když to není možné, příbuzným, přátelům a známým nejraději voláme. To platí o 67 % lidí. Až 59 % z nás pak posílá osobní SMS a 52 % mail. Hromadné SMSky ale v kurzu nejsou.
"Lidé mají zkrátka rádi, když je Vaše přání osobní a ne hromadné. Platí to pro Štědrý den i Nový rok. Stojí za to dát si chvilku práci s napsáním pár slov, aby vaši blízcí viděli, že jste poslali přání konkrétně jim a mysleli jste na ně,“ vysvětluje Martina Kemrová, senior manažerka komunikace T-Mobile Česká republika.
31. 12. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
mobilní internetmobilní telefonT-Mobiletelekomunikace
Vláda tento týden schválila plán, podle kterého rozšíří do roku 2027 vysokorychlostní internet na všechny české...
Kvůli pandemii koronaviru vzrostl loni v Česku objem přenesených dat o 66 až 71 %. V pevných sítích se pak objem...
Český telekomunikační úřad spustil dlouho očekávaný srovnávač tarifů elektronických služeb. Oproti původnímu plánu...
CETIN každoročně investuje miliardy korun do modernizace své komunikační infrastruktury. Kolik internetových...
Operátoři mají od 1. ledna povinnost uvádět v cenících a smlouvách reálné rychlosti připojení. Pokud tyto hodnoty...
Jaké rychlosti pevného a mobilního internetu jsme naměřili v prvním měsíci roku 2021? Podívejte se, kterému...