Američtí operátoři T-Mobile a Sprint se finálně sloučili v jednu telekomunikační společnost. Nyní budou na trhu společně působit pod jménem T-Mobile.
Firmy o spojení informovaly už v dubnu 2018, následně se ovšem musely vypořádávat s obrovskou vlnou kritiky. Mnozí odborníci se báli, že transakce negativně ovlivní hospodářskou soutěž na americkém trhu.
Loni fúzi povolilo Ministerstvo spravedlnosti i Federální komise pro spoje. Podmínkou ale bylo prodat některé aktivity konkurenčnímu poskytovateli Dish Network.
Letos v únoru spojení obou operátorů schválil soud a odmítl žaloby, podle kterých je tento krok v rozporu se zákony a povede ke zvýšení cen mobilních služeb.
Novou společnost bude ze 42 % vlastnit Deutsche Telekom, pod který spadal T-Mobile US, a 24 % připadne japonské skupině SoftBank Group, která měla pod kontrolou firmu Sprint. Dalších 33 % bude rozděleno mezi ostatní akcionáře.
T-Mobile a Sprint byli 3. a 4. největší poskytovatelé na americkém trhu. Po sloučení jim stále patří 3. místo, před nimi stále zůstává AT&T a Verizon.
Pokud máte doma pomalý internet, prověřte, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie nebo levnější varianta:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
3. 4. 2020
Autor: Redakce DSL.cz
mobilní telefonT-Mobiletelekomunikace
Avast dostal od českého Úřadu pro ochranu osobních údajů pokutu ve výši 351 milionů korun Důvodem je neoprávněné...
Společnost Microsoft uvedla, že už se na internetu začaly objevovat ruské kampaně, které mají za cíl ovlivnit...
Český telekomunikační úřad už nebude nabízet další kmitočty pro digitální rozhlasové sítě. Existovat budou jen tři...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...