Management společnosti oznámil ztrátu 2,09 miliard amerických dolarů. Uvedená částka je za celou dobu existence Twitteru. Společnost byla založena v roce 2006.
Hlavním problémem je zpomalení růstu uživatelů. Řada z nich standardně Twitter nepoužívá, odebírají pouze konkrétní zprávy prostřednictvím SMS. Nepovažují se tedy za reálné uživatele. Twitter musí přilákat nové fanoušky a zvýšit aktivitu uživatelů.
V roce 2015 činily příjmy společnosti 2,22 miliardy dolarů. Zdrojem příjmů je reklama a tu musí Twitter zefektivnit, pokud chce ztráty snížit. V současné době Twitter využívá přibližně 300 milionů lidí. Proti Facebooku, který má téměř 1,5 miliardy uživatelů, to není příliš. Pokud je aktivních uživatelů málo, klesají tak i příjmy z reklamy.
Aby ztráta společnosti více nerostla, měl by Twitter zabojovat. Firma sice nadále počítá s nepříznivými výsledky, ale snaží se stále zlepšovat. Ke konci loňského roku prošla významnou změnou, vedení Twitteru převzal jeho zakladatel Jack Dorsey. V letošním roce společnost upravila hlavní stream příspěvků a zvažuje navýšení počtů znaků pro jeden tweet.
16. 3. 2016
Autor: Redakce DSL.cz
Oblíbená aplikace Mapy.cz se vydává za hranice. Nově se mění na Mapy.com, což symbolizuje její ambice stát se...
Meta spustila první reklamy v aplikaci Threads. Testování probíhá s vybranými značkami v USA a Japonsku.
Společnost OpenAI představila nového AI agenta s názvem Operator, díky kterému můžete automatizovat řadu úkolů ve...
T-Mobile nově nabízí Netflix jako součást vybraných tarifů. Sepsali jsme pro vás všechny důležité informace, které k...
O2 v březnu představilo novou platformu Oneplay. Nyní aktualizoval svou Magenta TV i T-Mobile. Obě služby jsme pro...
Chcete získat Netflix zdarma? U T-Mobilu ho získáte ve verzi Premium jako dárek při pořízení nové Magenta TV.