Úvod > Články > Vánoce 2023: Jak vyřešit běžné technické problémy s elektronickými dárky

Vánoce 2023: Jak vyřešit běžné technické problémy s elektronickými dárky

Dostali jste pod stromeček novou elektroniku a už s ní máte nějaký problém? Náš průvodce vám pomůže vyřešit ty nejčastější technické potíže, které mohou po Vánocích nastat.

Vánoce 2023: Jak vyřešit běžné technické problémy s elektronickými dárky

Nabíjení a napájení

Jednou z nejčastějších potíží bývá, že nové zařízení nejde nabíjet nebo zapnout. Zkontrolujte, jestli je nabíječka správně připojena a funguje (na jiném zařízení). Ujistěte se také, že používáte kompatibilní kabel. Pokud zařízení nejde napoprvé zapnout, pravděpodobně bude vybité a spravná nabíječka vyřeší i tento problém.

 

Problémy s Wi-Fi a připojením

Pokud se vaše nové zařízení nemůže připojit k Wi-Fi síti, zkontrolujte, zda je síť funkční (opět na jiném zařízení) a zda jste zadali správné heslo. Můžete také zkusit restartovat router nebo zařízení odpojit a znovu připojit k internetu.

 

Aktualizace softwaru

Mnohé problémy bývají způsobeny zastaralým softwarem. Ujistěte se, že vaše zařízení má nejnovější dostupnou aktualizaci softwaru. A jak to zkontrolovat?

  • Mobilní zařízení s iOS: Nastavení – Obecné – Aktualizace softwaru
  • Mobilní zařízení s Androidem: Nastavení – Systém (může se lišit podle výrobce zařízení) - Aktualizace softwaru / Aktualizace systému
  • Počítače Windows: Nastavení (Windows + I) – Update & Security – Windows Update
  • Počítače macOS: Nastavení – Obecné – Aktualizace softwaru
  • PlayStation: Nastavení – Aktualizace systémového softwaru
  • Nintendo Switch: System Settings – System – System Update

 

Problémy s audiem a videem

Pokud narazíte na problémy s audiem nebo videem na novém zařízení, nejprve si ověřte, že všechny kabely jsou správně a pevně zapojeny. Zkontrolujte také nastavení zvuku a obrazu (zdroj zvuku a obrazu, nastavení hlasitosti apod.), případně zkuste zařízení restartovat.

Jestli nic z výše zmíněných možností nepomůže, opatrně vyčistěte reproduktor a mikrofon.

 

Mnohé problémy lze vyřešit jednoduchým vypnutím a zapnutím zařízení. Pokud se vám ale stále nepodaří problém odstranit, kontaktujte technickou podporu prodejce a výrobce nebo využijte záruční opravy. 

27. 12. 2023

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

mobilní telefontablettelekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 250 Kč
Cena za měsíc: 299 Kč

Přečtěte si také

 

Google mění plány, cookies v Chromu automaticky blokovat nebude

Společnost Google oznámila, že v prohlížeči Chrome soubory cookies třetích stran nakonec blokovat nebude.

 

Německo vyřadí čínský Huawei a ZTE ze svých 5G sítí

Německo během příštích pěti let postupně vyřadí ze svých 5G sítí komponenty vyrobené čínskými společnostmi Huawei a ZTE.

 

Společnost Kaspersky opouští USA

Společnost Kaspersky ukončuje činnost v USA a propouští zaměstnance. Místní vláda zakázala prodej jejího softwaru v...

Nejčtenější články

Nej.cz přechází pod O2. Co se pro vás mění?

 

Nej.cz je od 1. června součástí O2. Akvizice se týká služeb Nej.cz, Kuki a netbox. Podívejte se, co se změní pro vás...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v červnu 2024

 

Rychlosti internetu v červnu kolísaly. Podívejte se, u kterého poskytovatele jsme naměřili nejvyšší hodnoty a která...

O2 představilo letní odměny pro své zákazníky

 

O2 si pro své zákazníky přichystalo na léto řadu novinek. Nabídne jim dvojnásobek Dat naplno nebo O2 tag a repráček...