Úvod > Články > Instagram vítězí nad Twitterem

Instagram vítězí nad Twitterem

Souboj na poli sociálních sítí - Instagram vs Twitter. Boj o přízeň uživatelů sociálních sítí roste. A právě Instagram na poli oblíbenosti skóruje a v oblíbenosti poráží Twitter.

Instagram vítězí nad Twitterem

Od roku 2010, kdy Instagram zahájil svůj provoz a v roce 2012 byl převzat společností Facebook, se dostal počtem uživatelů na neuvěřitelné číslo. Oficiální zpráva vydaná v září 2015 udává číslo více jak 400 milionů uživatelů a jejich počet i nadále roste. Z toho je více jak 75% uživatelů mimo Spojené Státy. Tím přeskočil známý Twitter, který je ještě o 4 roky starší a má na svém kontě po celém světě něco málo přes 316 milionů aktivních uživatelů.

Nejvíce nových uživatelů Instagramu pochází z Brazílie, Indonésie či Japonska. Velké oblibě se též těší v Evropě i Asii. Na Instagramu je denně sdíleno více jak 80 milionů fotografií a videí ze všech koutů světa. Prostřednictvím Instagramu byl svět též svědkem sdílení řady významných událostí, jak sportovních tak i vědeckých. Jako příklad můžeme uvést nedávno zveřejněné vesmírné snímky povrchu Pluta.

Instagram ve svém oficiálním prohlášení uvádí: „Když jsme před téměř pěti lety představovali světu Instagram, 400 milionů uživatelů se zdálo jako nedosažitelný sen. Nyní se i nadále budeme snažit Instagram vylepšovat – který vám pomůže zažít svět prostřednictvím obrázků a spojit se s ostatními prostřednictvím společných vášní.

I u nás si Instagram buduje svoji pozici a pomalu získává nové uživatele. Za Českou republiku a Slovensko se uvádí více jak 167 tisíc uživatelů. A jistě toto není číslo konečné.

Na přehled dalších populárních sociálních sítí se můžete podívat v minulém článku.

23. 10. 2015

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

mobilní aplikacemultimediaostatní

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

YouTube zpřísňuje pravidla, tvůrcům už nebude platit za obsah generovaný AI

YouTube zpřísňuje podmínky pro tvůrce. Monetizace se nově nebude týkat neautentického obsahu, který často vzniká za...

 

Netflix jedná se Spotify o rozšíření nabídky živého obsahu

Netflix jedná o spolupráci se Spotify na živých přenosech, jako jsou koncerty nebo hudební ceny. Firma chce přilákat...

 

Meta zavádí reklamy v aplikaci WhatsApp

Meta po 11 letech zavádí reklamy přímo do WhatsAppu. Budou se zobrazovat v záložce Updates, mimo osobní chaty.

Nejčtenější články

Všichni podnikatelé se musí do 30. června registrovat u České televize a Českého rozhlasu

 

Od července se mění pravidla pro rozhlasové a televizní poplatky. Podnikatelé musí do 30. června ČT a ČRo oznámit...

Britská komisařka vyzývá k zákazu AI aplikací generujících obrázky nahých dětí

 

Britská komisařka Rachel de Souza požaduje úplný zákaz AI nástrojů, které upravují nebo generují obrázky nahých...

O2 rozdává v létě dvojnásobek Dat naplno a maximální rychlost 5G

 

Zákazníci O2 mají během července a srpna dvojnásobnou porci Dat naplno. Užijí si také maximální rychlost 5G a nové...